Penny Market se repozitioneaza in piata printr-o noua campanie de marketing

0
1097

“Stie ce ne place” este noul slogan prin care Penny Market, reteaua de magazine de tip discount a grupului REWE Romania, se repozitioneaza la inceputul anului 2013, pentru a desavarsi procesul amplu de modernizare inceput in anul precedent.

Prezent in Romania din anul 2005, Penny Market fructifica experienta indelungata pe piata locala printr-o mai buna adaptare la preferintele si nevoile consumatorilor. Astfel, alaturi de beneficiul preturilor mici, reteaua Penny Market ofera acum romanilor un sortiment echilibrat intre produsele autohtone, de la producatorii locali, si produse internationale la preturi foarte avantajoase.

Alimentele produse in Romania reprezinta acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.

In plus, clientii Penny castiga mai mult timp pentru ei si familie, datorita organizarii mai eficiente a magazinelor, care ofera o experienta la cumparaturi mai placuta si mai rapida ca oricand.
Noua pozitionare Penny Market este comunicata la nivel national prin spoturi TV si radio, materiale POS si pliante cu oferta saptamanala.

„Penny Market si-a propus, inca de la inceput, sa fie optiunea cea mai avantajoasa pentru cumparaturi. insa in acesti opt ani pe piata din Romania am fost atenti la dorintele si asteptarile consumatorilor nostri. De aceea, prin toate imbunatatirile aduse magazinelor si prin noua pozitionare, ii invitam sa descopere, acum, la Penny Market, o sortimentatie de produse conceputa special pentru romani, la aceleasi preturi foarte accesibile. De asemenea, vom continua modernizarea si expansiunea retelei si in 2013, pentru a oferi cat mai multor consumatori o experienta placuta si accesibila la cumparaturi”, a declarat Günter Becker, CEO REWE Romania.

in 2012, magazinele Penny Market au trecut printr-un amplu proces de modernizare si remodelare, proces care va continua si in acest an. Noul design, avand la baza conceptul „Penny Ambiente”, creeaza spatii mai bine organizate, cu o atmosfera mai calda si este completat de un personal prompt si amabil, dar si de o gama noua de garantii, ce raspund nevoilor diversificate ale consumatorilor. Printre avantajele garantate de Penny se numara calitatea produselor, prospetimea, rapiditatea la cumparaturi si avantajul celui mai mic pret, toate garantate prin vouchere compensatorii in valoare de 5 lei sau prin posibilitatea returnarii produselor.

Oferta imbunatatita a magazinelor Penny Market include si noul raion de brutarie, unde sunt nelipsite painea si produsele de patiserie calde, proaspat scoase din cuptor. in timp ce gama de produse alimentare ofera avantajul prospetimii, gama de produse nealimentare beneficiaza de un program saptamanal de oferte tematice, pentru articole practice cum sunt cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetarie sau articole de joaca si de sezon.

Principiul Penny Market se bazeaza pe achizitionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare in sortiment avand-o produsele alimentare. Totodata, clientii beneficiaza de o gama extinsa de marci proprii Penny Market, ce contine produse de calitate superioara, atat nationale, cat si internationale, la preturi foarte avantajoase.

Dezvoltarea calitativa a fost dublata de o crestere a retelei Penny Market, care la sfarsitul anului 2012 numara 136 de magazine in toata tara. La nivel national, Rewe Romania a creat, pana in prezent, peste 2.800 de locuri de munca.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here