- Parteneriatul dintre PENNY România și Glovo a început în ianuarie 2021
- Anul trecut, peste 200.000 de livrări au fost înregistrate în aplicație
- Comanda medie: 100 lei
- Timpul mediu de livrare: 35 de minute
Din dorința de a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților și pentru a le oferi mai rapid produsele pe care și le doresc, PENNY România și Glovo au încheiat un parteneriat cu scopul de a livra produsele din magazinele PENNY clienților din peste 65 de orașe din România. Cu o comandă medie de 100 lei, serviciul a fost extins în peste 150 de magazine PENNY, oferind clienților mai mult de 2.500 de produse.
Potrivit datelor companiei, cele mai căutate produse în ultima perioadă sunt: bananele, apa plată, ceapa verde, pătrunjelul și ridichile.
De asemenea, în 2021, cele mai căutate categorii de produse din magazinele PENNY, indiferent de sezon, au fost apa, fructele și legumele.
Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat:
„Am răspuns solicitării clienților de a ajunge cât mai repede în casele lor, ca ei să salveze timp pentru a se bucura de activitățile preferate alături de cei dragi. Rezultatele colaborării noastre cu partenerii de la Glovo ne-au arătat că produsele din magazinele PENNY sunt apreciate de către clienți și rămâne prioritar pentru noi să ne dezvoltăm și să găsim soluții pentru a fi cât mai aproape de aceștia.”
Anul acesta, ne propunem să creștem numărul magazinelor și orașelor pentru livrările prin aplicația Glovo. Astfel, până la finalul anului peste 160 de magazine PENNY vor fi pregătite să răspundă comenzilor clienților Glovo din cel puțin 70 de orașe.
„Încă de la începutul colaborării cu PENNY am mizat pe o extindere sănătoasă și sustenabilă, iar acum putem ajunge mai ușor la clienți și utilizatori cu produse lor preferate. Ne bucurăm că alături de partenerul nostru ne îndeplinim misiunea de a fi parte din comunitățile locale în cele 65 de orașe în care activăm alături de PENNY în prezent. În viitor avem în vedere evoluția parteneriatului astfel încât să răspundem prompt cererilor utilizatorilor Glovo din toată țara”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 312 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Pentru mai multe informații despre Glovo: https://about.glovoapp.com/en
Contact presă
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, [email protected]