București, 7 februarie 2018 – PepsiCo extinde parteneriatul cu prestigioasa competiţie Liga Campionilor UEFA pentru următorii trei ani. Şase dintre brandurile internaţionale de top ale companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021, tonul fiind dat în continuare de Pepsi® – inclusiv Pepsi MAX®, Lay’s şi Gatorade.
Din momentul în care a devenit un sponsor-cheie în 2015, PepsiCo şi-a unit foţele cu UEFA pentru a bucura şi a aduce fanii mai aproape de sportul și de jucătorii pe care îi iubesc. În peste 100 de pieţe din toată lumea s-au desfășurat activități de impact care au valorificat puterea combinată a Ligii Campionilor UEFA și a brandurilor legendare ale PepsiCo: de la campania Lay’s “United”, care l-a avut ca protagonist pe Leo Messi, la turneul de succes Gatorade 5v5, care i-a mobilizat pe tinerii fotbaliști cu potenţial de pe glob să joace la cel mai înalt nivel.
În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi UEFA consolidează susţinerea pentru ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentate de Pepsi. De la prima ediție a acestei ceremonii în 2016, Pepsi a adus concerte live epice la cel mai urmărit eveniment sportiv ale anului și le-a oferit suporterilor momente de divertisment de neuitat la fiecare finală.
Totodată, Lay’s va continua parteneriatul cu “Fundaţia pentru Copii” UEFA şi proiectele sale, după ce anul trecut a sprijinit iniţiativa de a instala un teren artificial permanent în tabăra de refugiaţi Za’atari din Iordania, care le-a oferit locuitorilor şansa de a juca și de a urmări sportul lor preferat într-un mediu sigur, cu facilităţi excelente.
Ramon Laguarta, Global President PepsiCo, a declarat: „PepsiCo are o istorie extraordinară, plină de poveşti despre fotbal, de aceea suntem încântaţi să extindem parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA. În ultimii trei ani, acest parteneriat ne-a oferit o platformă puternică și captivantă, astfel că ne continuăm angajamentul de a aduce cele mai bune experienţe din fotbal milioanelor de fani din toată lumea.”
Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events SA, a adăugat: „De când s-au alăturat familiei de parteneri ai Ligii Campionilor UEFA în 2015, PepsiCo şi brandurile sale au promovat competiţia pe plan global şi ne bucurăm să continuăm această relaţie puternică în perioada 2018-2021. De la activări digitale inovatoare la promoţii on-pack în peste 100 de pieţe, PepsiCo este partenerul perfect pentru UEFA pe măsură ce continuăm să creştem interesul şi vizibilitatea Ligii Campionilor în toată lumea. Ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentată de Pepsi a adus un public nou competiţiei şi aşteptăm cu nerăbdare un alt spectacol impresionant în Kiev.”
Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.