Centrul Vechi a dat startul tranzactiilor derulate intre proprietarii de cafenele, pub-uri si restaurante, dupa ce doi ani la rand investitorii au preluat magazine vechi, de cele mai multe ori in paragina, le-au consolidat si au reusit sa le transforme in unitati cu vanzari de sute de mii de euro anual, arata „Ziarul Financiar”.
Pana acum cel putin patru restaurante si-au schimbat brandul, dupa ce administratorii acestora au semnat contracte de cedare a unitatilor refacute, utilate si mobilate in schimbul unor sume care le-au permis sa acopere investitia initiala sau chiar sa o depaseasca de doua-trei ori.
Sumele vehiculate in piata pentru vanzarea unui restaurant din Centrul Vechi in care s-au investit 200-300 de mii de euro ajung aproape de un milion de euro. „Am renuntat, in august 2009, la pub-ul pe care il deschisesem cu cateva luni in urma pentru a-mi concentra investitia pe o unitate mai mare, de 750 de metri patrati, care sa aiba curte interioara, terasa, club la subsol si un numar total de 400 de locuri”, spune Cristi Dumitriu, unul dintre asociatii pub-ului Old City de pe Lipscani, pe care il administreaza impreuna cu partenerul sau italian Osvaldo Iandolo, prin intermediul companiei Lipscani Beer Garden. Dumitriu a vandut Pub Vintage catre Remus Nica, iar acesta a decis ca noul restaurant sa poarte numele The Vintage Pub. (Sursa: zf.ro)