Premiile de excelenta in relatia cu clientii

0
719

Perioada de inscriere la concurs este 01 Septembrie – 15 Octombrie 2012

Anuntarea castigatorilor si festivitatea de decernare a premiilor va avea loc in cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence” care va avea loc la finalul lunii noiembrie. Vor fi evaluate domeniile HoReCa – restaurante, unitati de alimentatie publica si Medical – clinici medicale private, inclusiv domeniile de optica medicala si stomatologie.

Criteriile de acordare a premiilor:

respectarea normelor cu privire la drepturile consumatorilor, respectiv a pacientilor
gradul de amabilitate, promptitudinea, consilierea clientului, cunoasterea produselor si a tehnicilor de vanzare, masurate prin trei evaluari tip Mystery Shopping
vocea clientilor si a presei (articole, forum-uri, social media)

Beneficii participanti:

obtin un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite, ce curprinde si propuneri concrete pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor
acces la informare corecta asupra drepturilor consumatorilor, oferita de ANPCPPSR
participa gratuit la simpozionul “Management for Customer Service Excellence” din luna noiembrie cand se va desfasura si festivitatea de premiere
castigatorul fiecarei sectiuni obține membership gratuit timp de un an la clubul de excelenta “Customer Service Excellence Club”

Sunt invitate sa se inscrie la concurs companiile care:

isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei si activeaza in domeniile HoReCa si Medical
adopta politici orientate spre client si respecta drepturile fundamentale ale consumatorului
aduc doua recomandari (din partea unui client, respectiv a unui colaborator persoana juridica)
achita taxa de participare in valoare de 970 ron
accepta sa fie supuse unei verificari tip Mystery Shopping, pe baza careia se va intocmi un raport de evaluare

„Demaram un proiect unic in Romania prin care evaluam si apoi premiem companiile de pe piata autohtona care respecta cu adevarat drepturile consumatorilor si demonstreaza ca aplica politici eficiente, orientate spre client, in activitatea pe care o desfasoara. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflam calitatea reala a serviciilor oferite de o companie si masuram eficient, obiectiv si transparent gradul de satisfactie a clientilor. Pentru inceput depistam eventualele erori si apoi prin programe specializate corectam si imbunatatim”, declara Cosmina Voichita Mesesan, General Manager la VBS – Business Solutions si Presedintele “Customer Service Excellence Club”.

“Consideram ca agentul economic, pe de o parte si consumatorul, de cealalta parte, sunt parteneri egali in cadrul pietei unice europene,  iar o informare corecta a agentilor economici inseamna, in primul rand, o activitate directa de prevenire. Schimbarea de atitudine a cetatenilor din Romania prin transformarea acestora din cetateni pasivi in cetateni activi, cu atitudine, este imperios necesara, insa acest lucru se poate realiza doar printr-o abordare in parteneriat. Parteneriatul inseamna incredere, iar increderea se castiga prin evaluari si mai ales, transparenta. Suntem de parere ca serviciul de Mystery Shopping este unul dintre mecanismele utile, fapt dovedit de-a lungul timpului in celelalte state, mecanism ce  poate regla piata si contribuie la disparitia practicilor incorecte.” declara Sorin Mierlea, presedinte Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in “Consumers International”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here