Prioritatile Romtelecom in 2011: mai multa eficienta si inovatie in ofertele pentru clienti

0
680

Romtelecom a anuntat astazi in cadrul companiei planurile pentru anul 2011, care se estimeaza ca vor asigura mai multa flexibilitate si un mai bun raspuns la evolutia pietei. Romtelecom isi va continua eforturile de imbunatatire a operatiunilor si se va concentra in acest an asupra cresterii eficientei si reducerii costurilor printr-o serie de proiecte care vizeaza

un nou model operational in diferite arii de activitate. in plus, compania se va concentra in mod special asupra dezvoltarii de oferte si servicii pentru a raspunde mai bine nevoilor actuale ale clientilor, continuand sa investeasca pentru a-si consolida infrastructura.  
“Toate eforturile de transformare din anii precedenti nu au fost in van deoarece, fara masurile pe care le-am luat in trecut, nu am fi fost capabili sa facem fata conditiilor economice care s-au inrautatit de-a lungul ultimilor ani si sa atingem aproximativ cate 1 milion de clienti pentru serviciile de internet broadband si de televiziune. Costurile au devenit prioritatea maxima, data fiind puterea de cumparare redusa a clientilor si asteptarile acestora de a avea preturi mici si servicii de calitate. Operam pe o piata extrem de competitiva, cu unele dintre cele mai mici preturi din Europa pentru serviciile de comunicatii, si trebuie sa fim capabili sa ne imbunatatim performantele la nivel intern, capacitatea noastra de a oferi mai mult cu mai putine resurse. Trebuie sa sustinem transformarea si schimbarea continua a companiei – este singura modalitate prin care putem sa fim in continuare competitivi pe piata romaneasca,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.
Peste 20 de proiecte de transformare au fost demarate, vizand toate ariile importante de business ale companiei. Acestea vizeaza aspecte precum imbunatatirea proceselor, de la vanzari pana la ciclul de instalare, cresterea eficientei in call-centere si magazine sau simplificarea portofoliului de produse. Pe langa acestea, alte proiecte sunt in stadiu de evaluare in acest moment. Perioada in care se vor derula proiectele initiate acum se extinde pana in 2013. Se estimeaza ca pentru acest an impactul privind personalul va atinge intre 1000 si 1400 de pozitii care vor fi reduse la nivelul intregii companii.
“Interesul nostru pe termen lung este sa avem o companie viabila, puternica si activa pe piata – aceste proiecte nu presupun doar reducerea numarului de angajati. Totusi, multe dintre proiectele pe care le avem in vedere implica si o reducere de posturi, avand in vedere ca obiectivul nostru este sa fim capabili sa facem mai mult cu resurse mai putine. Pentru a va da un exemplu, la acest moment avem cateva mii de optiuni de produse in sistemele noastre IT si ne-am propus sa le reducem masiv in 2011, in primul rand pentru a-i ajuta pe clienti sa aleaga mai usor, dar si pentru a reduce costurile pe care le avem cu mentinerea tuturor acestor produse. Aceasta va implica in mod evident o nevoie mai redusa de personal care sa se ocupe de aceste produse,” a explicat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.
Pe langa eforturile de reducere a costurilor, compania se va concentra de asemenea asupra dezvoltarii de noi servicii si oferte, noi modalitati de a-si servi clientii, precum si de investitii in infrastructura pentru a incuraja oferirea de servicii adecvate clientilor sai. Vor fi dezvoltate in continuare sinergiile cu Cosmote, in acest fel fiind oferite optiuni mai multe si mai avantajoase pentru clientii romani.
Internetul broadband si serviciile TV raman prioritati pentru Romtelecom in evolutia sa catre statutul de furnizor de divertisment electronic. Pe de alta parte, noi servicii precum cele online vor ramane prioritati pentru Romtelecom. “Lucram deja la o platforma TV care va fi lansata in curand si vom continua sa extindem optiunile online pentru clienti, care au avut pana acum rezultate peste asteptari,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom. El concluzioneaza ca “2011 este un alt an plin de provocari pentru Romtelecom, dar compania si-a dovedit deja capacitatea de a se reinventa si am incredere ca o va face din nou. Pe de alta parte, fiecare dintre noi are propriile sale provocari, de a intelege ca schimbarea si transformarea sunt acum „numele jocului” si trebuie sa ne dezvoltam abilitatile de a le face fata.”    

Relatii Publice
12 ianuarie 2010

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here