Provident da startul competitiei pentru antreprenori “Afacerea ta”

0
816

Compania de credite de consum Provident Financial Romania anunta lansarea competitiei dedicate mediului antreprenorial “Afacerea ta”. Antreprenorii interesati sa-si dezvolte afacerea pot castiga, pana pe 7 iunie, 3 premii a cate 1.000 de euro si 10 ore de consultanta de business cu Marius Ghenea, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori si business angels din Romania.

Desfasurata pe Siguranta Financiara, centrul online de resurse de educatie financiara si antreprenoriala sustinut de Provident, competitia “Afacerea ta” isi propune sa incurajeze mediul antreprenorial, unul dintre cele mai dinamice segmente economice din Romania.

Unul din cinci romani considera contextul economic din ultimii ani oportun pentru dezvoltarea unei afaceri, iar investitia in propriul business este considerata printre cele mai avantajoase din economie de catre 47% dintre romani, potrivit unui studiu efectuat de Novel Research la initiativa Provident Financial Romania, la finele anului 2013.

“in ultimii ani, Romania s-a remarcat prin dezvoltarea accelerata a antreprenoriatului, fiind un adevarat incubator de start-up-uri in cele mai variate domenii, de la tehnologie si pana la cosmetice, produse bio sau obiecte handmade. Ne dorim sa sustinem micii antreprenori atat prin initiative precum “Afacerea ta”, cat si prin diversificarea ofertei noastre de produse si servicii, pe care o avem in vedere pentru viitor”, a declarat Viktor Boczán, directorul general al Provident Financial Romania.

Pentru a putea fi inscrise in competitie, afacerile trebuie sa aiba o cifra de afaceri de cel mult 50.000 de euro in 2014 si pana la 5 angajati. Regulamentul integral al competitiei si formularul de inscriere sunt disponibile pe www.sigurantafinanciara.ro/afacereata. Un juriu compus din specialisti din mediul de business si condus de Marius Ghenea va evalua afacerile si va desemna cele trei business-uri castigatoare la finalul lunii iunie.

Provident lanseaza competitia “Afacerea ta” ca o extensie a campaniei comerciale “Fotografa”, care spune povestea unei tinere pasionate de fotografie care, cu un imprumut simplu, la momentul potrivit, isi transforma hobby-ul intr-o mica afacere. Spotul face parte din campania de repozitionare demarata in 2013 sub sloganul “Cand este important pentru tine”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here