REGINA MARIA: Abonamentele medicale au înregistrat o creștere de 30% în 2020

0
1820

În 2020, sănătatea a fost o prioritate pentru români. Pe fondul pandemiei, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a înregistrat o creștere pe segmentul de abonamente medicale corporate și individuale atât ca număr, cât și ca valoare.

 

București, 3 februarie 2021. Anul 2020 a demonstrat din nou cât de important este sistemul de sănătate în ecosistemul oricărei societăți. Pandemia a generat o schimbare de viziune în modul în care companiile, dar și persoanele fizice aleg să își protejeze sănătatea, acordând un interes crescut pachetelor medicale de prevenție.

 

Companiile au investit semnificativ în sănătatea angajaților, cu atât mai mult cu cât majoritatea abonamentelor medicale includ și investigațiile necesare în evaluarea și monitorizarea post-infecție COVID-19. Astfel, în 2020, cu 50% mai mulți abonați corporate au beneficiat de abonamente mai cuprinzătoare și cu mai multe servicii incluse, în comparație cu anul anterior. La rândul lor, abonații au achiziționat prin intermediul magazinului online REGINA MARIA pachete superioare pentru membrii de familie – peste 50% dintre toate abonamentele cumpărate de la lansarea platformei de e-commerce și până în prezent.

 

Interesul crescut pentru sănătate s-a păstrat și în cazul companiilor mici și mijlocii (IMM) din portofoliul REGINA MARIA, în pofida contextului generat de pandemie. Peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achiziționate de aceste companii pentru angajații lor au fost abonamente de tip medium – premium.

 

În cazul abonaților individuali (adulți și copii), interesul pentru abonamente a generat o creștere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, și aici predomină pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achiziționate în 2020 fiind complexe, cu cele mai multe servicii și investigații incluse gratuit, și cu acces la toți medicii din Rețea.

 

De 25 de ani, oferim soluții medicale personalizate atât pentru marile companii, business-urile antreprenoriale, cât și pentru persoanele fizice. Ultimii ani ne-au arătat că prevenția și grija pentru sănătate au devenit o prioritate pentru toate aceste categorii, tendință accentuată acum și de pandemie, dar care estimăm că se va menține și după depășirea contextului actual. Abonații au înțeles cât de important este să ai un abonament cu servicii multiple și complexe, care îți permite să mergi la medic ori de câte ori este necesar. În plus, peste 95% dintre abonamentele noastre acoperă și investigațiile recomandate în monitorizarea pacienților post-COVID. Pe lângă serviciile medicale oferite, un abonament REGINA MARIA înseamnă și o experiență digitală completă. Totul se poate întâmpla online: de la cumpărarea abonamentului dorit prin magazinul online, efectuarea programărilor direct de pe mobil, inclusiv cele de medicina muncii, consultația în sine – care poate fi online sau offline și plata serviciilor.”, declară Andreea Minuță, Director Divizie Abonamente Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

 

Conform statisticilor REGINA MARIA, abonații din companii merg la medic de două ori mai des decât pacienții care nu dețin un abonament, iar frecvența crește și mai mult în cazul abonaților individuali.

 

La nivel național, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA gestionează un portofoliu de peste 640.000 de abonamente medicale, județele cu cei mai mulți abonați fiind: București, Brașov, Timișoara, Cluj, Dolj, Iași, Mureș, Constanța și Bacău.

Portofoliul REGINA MARIA cuprinde peste 6.000 de companii, din industrii precum: IT & Telecom, auto, finanțe, asigurări, retail și FMCG, transport, servicii tehnice și administrative sau manufactură.

Serviciile medicale axate pe prevenție sunt dublate de suport și de inovații pentru abonați. Dezvoltat în timp record la începutul pandemiei, serviciul de telemedicină Clinica Virtuală le oferă abonaților posibilitatea de a beneficia de consultații medicale de acasă, oferind cea mai apropiată alternativă de cea clasică. Clinica Virtuală este o soluție și pentru abonații care au o suspiciune de infecție cu virusul SARS-CoV-2, aceștia fiind puși în legătură în cel mai scurt timp cu un medic de familie. În același timp, peste 95% dintre abonamentele REGINA MARIA includ servicii și investigații pentru pacienții care au trecut prin infecția cu COVID-19, care au dezvoltat complicații pe termen lung ca urmare a bolii sau a efectelor tratamentelor administrate.

 

Rețeaua a făcut eforturi considerabile pentru a fi alături de partenerii săi, sprijinind demersurile companiilor de a-și proteja angajații împotriva infecției COVID-19, prin organizarea de webinarii și workshopuri pentru abonați, creșterea capacității de testare și a numărului de laboratoare în care se efectuează testele de biologie moleculară RT-PCR, dar și prin campanii de testare la sediul organizațiilor.

 

___________________________

Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține trei spitale cu acreditări internaționale. Prin cele 13 acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.

 

Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 25 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 640.000 de abonamente. În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 130 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.

 

REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 20 de județe și acoperire națională prin intermediul celor peste 310 clinici partenere. Compania reunește peste 6.500 de angajați și colaboratori și oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 4.2 milioane de pacienți.

 

În timpul pandemiei COVID-19, REGINA MARIA a implicat în testare 6 laboratoare de biologie moleculară din Rețea, atingând o capacitate de prelucrare de 3400 teste RT-PCR/zi și procesând până acum peste 420.000 de teste la nivel național.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here