Razersuperfuture este un accesoriu rezultat din intersecția modei și a gaming-ului, și a fost proiectat în mod special pentru jucători.
BUCUREȘTI, 3 mai 2022 – Razer™, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial și Retrosuperfuture (RSF) au anunțat un nou parteneriat al cărui rezultat este Razersuperfuture, curatoriat de D-CAVE, spațiul de lifestyle din metaverse. Aceasta este prima colaborare a Razer cu un producător de ochelari de soare și totodată primul contact al RSF cu scena de gaming – un pas logic având în vedere poziționarea brandului ca unul dintre liderii pieței de modă contemporană.
“Razersuperfuture” este un model de ochelari de soare în ediție limitată, care combină măiestria italiană a Retrosuperfuture cu design-ul faimos al Razer. Forma care amintește de o mască este rezultatul îmbinării unui design inspirat de echipamente sportive cu moda de streetwear urban. Modelul include o ramă groasă din acetat și lentile late care oferă o acoperire extinsă pentru un plus de protecție față de razele soarelui. Lentilele fotocromatice permit folosirea ochelarilor atât în spațiile deschise cât și în interior, acestea incluzând și protecție pentru lumina albastră. Datorită acestui aspect, ochelarii sunt ideali și pentru sesiunile de gaming.
“Razer este deja cunoscut pe scena modei, colaborând în trecut cu multiple brand-uri de lifestyle, alături de care a lansat mai multe colecții vestimentare,” a declarat Addie Tan, Associate Director of Business Development în cadrul Razer. “Suntem încântați să lucrăm cu cei de la Retrosuperfuture la prima pereche de ochelari de soare proiectată pentru jucători, care răspund atât nevoilor cotidiene cât și celor de gaming, și fac parte din eforturile noastre de a acoperi fiecare aspect al vieții de gamer.”
“Retrosuperfuture și Razer și-au unit forțele pentru a crea o colecție de ochelari de soare care combină tot ce e mai bun din ambele lumi,” a declarat Daniel Beckerman, CEO-ul și fondatorul Retrosuperfuture. “Rezultatul este o uniune armonioasă a stilului și funcționalității, o pereche de ochelari de soare care se face remarcată nu doar prin design dar și prin tehnologiile care o fac potrivită pentru sesiunile de gaming.”
Pentru a celebra lansarea noului model și a colaborării exclusive, lentilele poartă lozinca Razer, “For Gamers. By Gamers”. În plus, fiecare pereche va avea inscripționat și un număr de serie unic. Aceste însemne vor fi completate de branding-ul verde Razer recunoscut în întreaga lume.
Noii ochelari de soare sunt curatoriați de D-CAVE, un spațiu comunitar pentru cei pasionați de cultura digitală, care-și propune să devină referința de lifestyle pentru noua audiență Web 3.0, dar și o piață de consum pentru obiectele vestimentare digitale și fizice. Colaborarea reconfirmă convergența dintre cultura de gaming și moda contemporană, Razersuperfuture fiind o dovadă clară a impactului pe care gaming-ul îl are asupra culturii și a modei pe plan mondial.
“Gaming-ul și moda sunt două dintre cele mai mari pasiuni ale noastre, astfel suntem încântați de oportunitatea de a curatoria acest parteneriat între două branduri de top precum Razer și RSF,” a declarat Stefano Rosso, cofondator și CEO al D-CAVE. “Credem că gaming-ul în general și Web 3.0 în particular vor schimba lumea pentru generațiile următoare, rolul nostru fiind cel de a facilita și a îmbunătăți aceste proiecte de lifestyle pentru noile comunități de cultură digitală.”
Ediția limitată de ochelari de soare este disponibilă începând cu 5 mai 2023 la prețul recomandat de 249 Euro, exclusiv pe Razer.com și în anumite magazine Retrosuperfuture.
Pentru mai multe detalii vizitați pagina Razersuperfuture.
IMAGINI
DESPRE RAZER
Razer™ este cel mai popular brand de lifestyle dedicat gamerilor la nivel mondial.
Sigla care reprezintă șarpele cu trei capete este unul dintre cele mai ușor de recunoscut simboluri în lumea jocurilor video și a comunităților de sporturi electronice.
Cu o bază de fani care se întinde toate continentele, compania a proiectat și a construit cel mai mare ecosistem centrat pe nevoile gamerilor, care include pe lângă accesorii hardware și aplicații software, respectiv servicii dedicate.
Gama hardware produsă de Razer și premiată de cele mai populare publicații de specialitate, include periferice de gaming deosebit de performante și laptopurile de gaming Blade.
Platforma software dezvoltată de Razer și folosită de peste 175 de milioane de utilizatori, include Razer Synapse (o platformă de tipul Internet of Things), Razer Chroma (un sistem proprietar de iluminare RGB) și Razer Cortex (un sistem pentru optimizarea jocurilor video).
Razer oferă, de asemenea, servicii de plată pentru gameri, tineri, millennials și generația Z. Razer Gold este unul dintre cele mai mari servicii de plată pentru jocuri din lume, iar Razer Fintech oferă servicii fintech pe piețele emergente.
Fondat în 2005 cu sediul în Irvine, California și cu sedii regionale în Hamburg, Shanghai și Singapore, Razer are 19 birouri în toată lumea și este recunoscut ca lider în cadrul brandurilor dedicate gamerilor în SUA, Europa și China.