Revista Casino Inside anunță că OKTO se extinde în România printr-un parteneriat cu SelfPay
Casino Inside, revista industriei de gambling din România, a anunțat astăzi pe site-ul său că OKTO.CASH, cea mai nouă soluție de plată digitală pentru clienți online, urmează să fie disponibilă în România prin rețeaua națională de Stații de Plată SelfPay.
OKTO, compania fintech specializată în domeniul plăților digitale și al dezvoltării de aplicații de tip user engagement, anunță încheierea unui parteneriat cu SelfPay, cea mai mare rețea de stații de plată de tip self-service din România, cu scopul de a oferi practicanților de jocuri de noroc posibilitatea de a-și alimenta online conturile de joc fără a fi necesară părăsirea aplicației mobile.
Prin intermediul acestui parteneriat și a celor aproape 6.000 de Stații de Plată SelfPay din țară, OKTO își accelerează expansiunea în România, o piață în creștere și foarte dinamică, făcând din serviciul său OKTO.CASH un mod nou, sigur și facil de plată a cumpărăturilor online. Utilizatorii au acum posibilitatea de a întreprinde o călătorie unică folosind telefonul mobil, pornită în mediul fizic și finalizată în mediul digital, bazată pe serviciile de plată oferite în rețeaua SelfPay.
Integrat în aplicațiile mobile sau pe website-urile comercianților parteneri, OKTO.CASH promite să ofere utilizatorilor cea mai rapidă metodă directă de depunere online, fără a fi necesară înscrierea acestora într-un serviciu terț. Clienții care optează să plătească prin OKTO.CASH, pe website sau prin aplicație, au posibilitatea de a selecta cea mai apropiată locație SelfPay precum și suma în numerar ce urmează a fi depusă pentru alimentarea contului online- totul în siguranță și în timp real.
Această soluție de plată este deja disponibilă în România sub brandul Betano, BETANO.CASH, urmând ca în viitorul apropiat și alți numeroși operatori online să pună la dispoziția clienților sistemul de plată OKTO.CASH, asigurând astfel viziunea OKTO de a furniza clienților o experiență unică și extraordinară la fiecare interacțiune cu aceștia.
Liviu Popovici, reprezentantul OKTO în România: “Într-o lume tot mai digitală și mobilă în care cu toții ne regăsim, clienții se așteaptă să fie satisfăcuți imediat și exact acest lucru ne propunem să facem prin OKTO.CASH. Le oferim clienților posibilitatea de a-și alimenta conturile online în timp real, dar mai ales în siguranță, plătind prin intermediul rețelei partenere de Staţii de Plată de tip self-service. Și întrucât rețeaua SelfPay se extinde în mod continuu în locații cheie din țară, succesul este garantat.
Suntem mândri să aducem pe piața din România noul nostru produs, iar parteneriatul cu SelfPay ne va permite să le oferim operatorilor online o soluție agilă, flexibilă și gata de utilizare.”
Dragos Dila, Director de dezvoltare SelfPay: “În contextul actual, când majoritatea organizatorilor de jocuri de noroc se confruntă cu dificultăți cauzate în principal de restricțiile impuse de autoritățile române din cauza pandemiei, parteneriatul dintre SelfPay și OKTO vine ca o soluție viabilă. Prin intermediul rețelei noastre, formată din aproape 6.000 de Stații de Plată SelfPay, jucătorii din întreaga țară își pot alimenta acum în siguranță, cu numerar, conturile de pe platformele de joc online”.
Pentru mai multe informații în legătură cu acest comunicat vă rugăm să o contactați pe Diana Theodoridi, [email protected]
Despre OKTO
OKTO este o companie fintech de top specializată în soluții inovative de plăți digitale și aplicații folosite într-un număr mare de industrii, inclusiv retail, ospitalitate și jocuri de noroc. Abordarea unică a companiei, axată pe plăți personalizate fără numerar, este destinată lumii mobile, conectând mediul online cu platformele de comerț prin intermediul smartphone-urilor, în timp ce oferta sa cuprinde soluții de retail și plăți mobile, precum și plăți legate de practicarea gaming-ului online sau prin POS-uri fizice.
Serviciile de plată digitale OKTO sunt utilizate de o serie de sectoare industriale. Compania generează inovații tehnologice privitoare la plăți și sisteme de plată pentru mai multe mărci din diferite industrii și țări, incluzând Vodafone, Deutsche Telecom Group, SONY Playstation, Viber și Paysafe Group.
Soluțiile de plată digitale OKTO sunt furnizate în țările din Spațiul Economic European și în Marea Britanie sub cadrul de lucru PSD2. Pentru mai multe informații despre OKTO accesați: http://oktopay.eu/
Pentru mai multe informații despre OKTO.CASH accesați: https://oktocash.eu/ro/companii/
Despre SelfPay
SelfPay este lider în furnizarea de soluții de plăți rapide electronice din România, având cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din țară.
În prezent, rețeaua SelfPay numară aproape 6.000 de Stații de Plată, procesează lunar mai mult de 2 milioane de tranzacții și are acorduri cu cei mai importanți furnizori de servicii din România, cum ar fi principalii furnizori de utilități, companiile de telecomunicații, instituții financiare și autorități publice.
Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail (Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.
Rețeaua SelfPay facilitează peste 170 de servicii, de la plata facturilor până la reîncărcarea cartelelor de telefonie mobilă, plata ratelor la credite, taxe de drum, achiziții de carduri cadou și jocuri, moneda electronica și chiar bilete pentru evenimente.
Din 2020 SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, organism care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
Pentru mai multe informații despre SelfPay accesați: https://selfpay.ro/