In ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformari majore, evoluand de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clientii Romtelecom utilizeaza in acest moment cel putin doua servicii ale companiei.
Dupa ce in ultimii ani cele doua sub-branduri Clicknet si Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet si TV, o consecinta naturala acum este redirectionarea tuturor eforturilor de comunicare catre consolidarea brandului-mama Romtelecom, ca furnizor de pachete.
“In acest sens, Romtelecom a initiat anul trecut un proces de simplificare a brandului si de schimbare a identitatii vizuale. Drept urmare, dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru ca Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizeaza servicii TV de calitate, acest brand va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro,” explica Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Pe langa simplificarea arhitecturii de brand, brandul Romtelecom are acum un aer mai prietenos si mai dinamic, un ton mai optimist, perfect aliniat cu identitatea vizuala dezvoltata pentru canalele Dolce Sport in vara anului 2012.
“Studiile arata ca Romtelecom este perceput la acest moment ca un brand foarte competent, experimentat si demn de incredere, capabil sa tina pasul cu evolutia permanenta a clientilor sai. Prin schimbarea arhitecturii de brand si a identitatii vizuale ne dorim sa reflectam modul in care clientii nostri evolueaza si cum, in mod consecvent, noi ne adaptam nevoilor lor,” declara Ovidiu Ghiman.
Noua oferta comerciala si campania de comunicare
Noua identitate vizuala este lansata printr-o noua platforma de comunicare, sub sloganul “Studiourile Romtelecom prezinta FilmOferta”, pentru a sustine inca o data promisiunea facuta de catre companie de a oferi continut de calitate clientilor sai.
Din punct de vedere comercial, Romtelecom isi sustine aceasta pozitionare puternic bazata pe continut, oferind noilor sai clienti pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive – Shorts TV si Comedy Central Extra – pe intreaga perioada contractuala de doi ani. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA.
Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiaza gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila.