București, 25 februarie 2019 – Secom®, compania românească cu 15 ani de experiență în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, menținându-și locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,44%.
Principalele proiecte ale companiei anul trecut au fost extinderea portofoliului cu o nouă categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale și creșterea rețelei de retail cu două noi magazine în Arad și Oradea. Mai mult decât atât, în 2018 compania a externalizat serviciile de logistică și distribuție către KLG Europe Logistics, decizie care a determinat creșterea semnificativă a capacității de stocare și eficientizarea proceselor și operațiunilor specifice.
În ceea ce privește portofoliul de produse, anul trecut Secom® a adus în exclusivitate în România brandurile de ceai premium TEALIA® și The Republic of Tea, apreciate la nivel internațional pentru calitatea superioară și beneficiile pentru sănătate. Dedicați promisiunii de a inova în permanență, pe segmentul de suplimente alimentare, compania a readus în 2018 în atenția consumatorilor ingrediente inovatoare care au consacrat Secom® pe piața locală, precum Colostru, ciupercile medicinale, dar de data aceasta în combinații sau forme noi de administrare care să ofere o mai bună biodisponibilitate. În plus, Secom® și-a consolidat portofoliul introducând produse noi pe segmentele pediatrie, nervos și digestiv și o gamă complexă pentru sistemul respirator.
Anul trecut, Secom® a crescut investițiile cu 22% față de 2017, alocând peste 13 milioane de lei, în activități de comunicare și promovare, în cele două noi unități proprii de retail, precum și în dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Totodată, compania a acordat o importanță deosebită consolidării echipei, investind în acțiuni de creștere a coeziunii acesteia și a angajamentului organizațional, precum și în dezvoltarea competențelor tehnice, funcționale și de management ale oamenilor din Secom®. Compania își propune să continue investițiile în 2019, intenționând să aloce peste 16 milioane de lei în campanii de marketing, proiecte IT și inițiative menite să dezvolte echipa și va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicină Funcțională și Integrativă Secom®.
„Cuvântul de ordine pentru Secom® în 2018 a fost „consolidare”. Ne-am consolidat portofoliul, echipa și locul 3 într-o piață extrem de fragmentată și de competitivă. A fost un an în care am întărit “sistemul imunitar” al companiei pentru a putea susține planurile ambițioase pe care le avem în viitor. Prioritățile noastre în 2019 vizează: extinderea portofoliului cu produse noi, de o calitate fără compromis, așa cum ne-am obișnuit consumatorii, consolidarea rețelei proprii de magazine și a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activităților de promovare în media, precum și a inițiativelor de informare și educare a românilor pentru a avea un stil de viață sănătos în ciuda provocărilor moderne”, a spus Lucia Costea, co-fondator și managing partner Secom®.
În prezent, portofoliul Secom® include 470 de produse naturale premium, cu ingrediente de înaltă calitate, din 3 categorii: suplimente alimentare care acoperă o gama largă de afecțiuni, ceaiuri premium și produse cosmetice de ultimă generație.
Despre Secom®
Secom® este compania românească, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă care răspund nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern, și promotor al frumuseții prin produse cosmetice naturale, cu ingrediente de înaltă calitate. Compania este specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate, frumusețe, respectiv suplimente alimentare, ceaiuri și cosmetice naturale.
Secom® a făcut pionierat, fiind prima companie care a introdus în România multe dintre ingredientele “inovatoare” disponibile astăzi: ciuperci medicinale, colostru, glutation, 5-HTP, resveratrol, GABA, L-citrulina și prima gamă de suplimente special creată de medici pediatri pentru sănătatea copiilor – ChildLife® Essentials, dar și concepte precum cel de medicină integrativă sau extract standardizat.
Produsele Secom® sunt disponibile în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, pe www.secom.ro și în cele 14 magazine Secom® din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea.