Brandul SEP mobile aflat in elita distribuitorilor de accesorii GSM, a fost revitalizat prin consolidarea valorilor şi a misiunii sale împreuna cu un refresh de imagine şi un nou slogan.
Va iubiţi telefonul? Simţiţi ca face parte din identitatea dvs? Aflaţi că există cineva care priveşte această afacere ca pe ceva personal.
Noul slogan al SEP : “Make it personal!” exprimă de fapt misiunea brandului şi anume de a oferi consumatorilor satisfacţia comunicarii si personalizarea maximă a soluţiilor de telefonie mobilă.
SEP mobile a pornit la drum in anul 2005, nu doar ca o firma, ci ca o echipă de profesionişti cu experienţa in domeniul telefoniei mobile. Timp de aproape 12 ani SEP mobile s-a ocupat exclusiv cu importul direct şi comercializarea de accesorii si componente GSM.
Piaţa s-a schimbat, exigenţele au crescut, iar SEP mobile caută permanent surse de inovare ale afacerii. În acest sens, revitalizarea brandului SEP a formulat şi consolidat valorile de brand:
-INOVAŢIA
SEP mobile caută permanent surse de a imbunătăţi afacerea, de a inţelege noi tehnologii şi de a aplica noi practici comerciale in relaţia cu partenerii săi.
– ORIENTAREA CATRE CLIENT
SEP mobile a creat o bună imagine datorită profesionalismului de care a dat dovadă în relaţiile cu partenerii si colaboratorii săi, dezvoltându-se împreună cu aceştia.
– EXCELENŢA.
Utilizatorilor produselor şi serviciilor SEP mobile le-a fost câştigată încrederea, fiindu-le dovedit neîncetat că, găsesc tot timpul un partener foarte informat şi adaptat noilor tehnologii. Noua identitate vizuală are la baza un logo minimalist care comunică vitalitatea si valorile brandului şi o noua imagine a documentelor prin care brandul comunică cu partenerii.