Pe blogul Digital Metrics cei interesați pot ca să găsească multe informații utile despre cum se poate face optimizare online de calitate pentru site-ul sau blogul lor, fie el de firmă sau personal.
Din ceea ce pot citi în articolele de acolo, pot ca să își facă o idee despre cât de complex este procesul de SEO în perioada actuală.
A face SEO pentru firme în 2019 necesită experiență
Oricine poate încerca, în limita timpului de care dispune, ca să creeze conținut cu adevărat memorabil, cu un potențial de viralitate cât mai mare pe rețelele sociale, unde să adauge și emoție, ca ingredient secret al succesului actual pe net. Asta dacă creatorul are un website sau un blog personal sau doar un cont pe Facebook, YouTube sau Instagram.
Pentru companiile ce fac afaceri online este însă absolută nevoie ca să apeleze la specialiștii SEO cu mare experiență, deoarece doar așa pot ca să obțină vizibilitatea dorită, să își depășească concurenții direcți trecând în fața lor pe paginile motoarelor de căutare.
Orice firmă vrea să fie prima pe Google, iar acest fapt să se petreacă fără a cheltui un buget prea mare.
Clientul care apelează la Digital Metrics află că este pe deplin posibil, deoarece aici va avea parte de oameni extrem de experimentați în domeniu care, în urma unui audit profesionist al site-ului de business pe care îl are, vor putea corecta erorile existente și care îl trag în jos și vor implementa cele mai bune instrumente pentru a urca website-ul/blogul în top Google.
În anumite cazuri, dacă actualul site al firmei are disfuncționalități prea grave pentru a fi repus pe linia de plutire, este chiar posibil ca specialiștii Digital Metrics să recomande să fie realizat un nou site, care, fiind din start unul performant ca design și funcționalitate, să fie acea trambulină care să propulseze afacerea în topul căutărilor online de pe principalele motoare web.
Optimizarea pentru motoarele de căutare, un proces de durată
Indiferent dacă este vorba de a face optimizarea unui site și/sau blog deja existent sau a unuia nou-nouț, clienții ce apelează la serviciile de seo Digital Metrics trebuie să înțeleagă faptul că optimizarea online nu este o simplă acțiune ce se face în doi timpi și trei mișcări, ci un proces ce implică strategii complexe care trebuie implementate etapizat, dacă se dorește obținerea unor rezultate de durată, nu simple focuri de artificii. Degeaba un afacerist se bucură că peste noapte site-ul său de e-commerce a ajuns primul în top, dacă totul este doar un foc de paie. Întotdeauna o creștere mai lentă, dar continuă, este mai bună decât un foc de artificii efemer.
O optimizare eficientă se poate face prin spargerea convenționalului, prin noi perspective de a privi procesul SEO.
Fără a renunța la algoritmii Google, creativitatea este ceea ce face diferența între diferitele agenții care oferă servicii de SEO acum.
Doar așa, după ce o companie va avea o imagine remarcabilă pe net cu ajutorul strategiilor speciale marca Digital Metrics, se poate trece la faza următoare: Call to action!
Toți psihologii moderni afirmă un adevăr pe care la nivel inconștient îl știm cu toții: oamenii adoră ca să facă shopping, mai nou chiar și multe cumpărături online, dar nu le plac aceia ce vor să le vândă produsele. „Iubesc cumpărăturile, dar îi detest pe vânzători!” Iată cum putem parafraza un vechi citat binecunoscut!
Din acest motiv, printre mijloacele utilizate în promovarea unui site și/sau blog de business se utilizează și advertorialele scrise, care, indiferent ce afirmă fanii conținuturilor video, nu vor dispărea prea curând.
Dacă aceste texte publicitare sunt scrise cu atenție, așa încât să respecte regulile SEO, dar și să ofere informații utile care să nu pară că se oferă doar cu scopul de a vârî pe gât utilizatorilor un anume produs ori serviciu, ele își vor atinge scopul fără umbră de îndoială. Încet, dar sigur!