Inspirat de povestea prințesei Sissi și de inovațiile pe care aceasta le-a făcut în acele timpuri, SISSI, cel mai apreciat brand de șuncă din România, lansează o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care SISSI va comunica pornește de la insighturile relevate de un amplu studiu realizat pe tot parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, liderul pieței românești de produse din carne procesată. Astfel, studiul a confirmat și pentru femeia modernă din zilele noastre faptul că insightul “o femeie care se simte apreciată, poate realiza lucruri mărețe, inovatoare… poate chiar schimba lumea!” a trecut testul vremii și este la fel de relevant și astăzi.
“Cred cu toată ființa mea că o persoană care se simte apreciată poate realiza lucruri mărețe, că aprecierile sincere, la obiect și făcute dezinteresat pot deschide cu adevărat inimi. Puteți găsi ajutor, nu doar să transmiteți gândurile voastre de apreciere, ci și să vă găsiți inspirația în zecile de modele de scrisori de apreciere pe platforma www.sissiromania.ro. De aceea, dacă doriți ca persoanele din jurul vostru să prindă aripi, să facă lucrurile mai repede, mai bine și cu rezultate spectaculoase, arătați-le aprecierea voastră cât mai des.”, a declarat Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.
“Suntem Direcția 5 și suntem primii care ne-am alăturat inițiativei Sissi de a încuraja românii să-și arate aprecierea. De prea multe ori uităm să arătăm aprecierea persoanelor importante din viața noastră. Uităm să le spunem cât de mult înseamnă pentru noi și cât de mult ne-au ajutat să fim ceea ce suntem. Un mesaj de apreciere, pentru cineva drag este mai mult decât o mulțumire. Este recunoaștere, inspirație, empatie și căldură sufletească. Este modul în care îi facem pe cei care contează pentru noi să se bucure și să se îmbogățească, să înflorească și să primească înapoi ce ne-au dat. Acum e momentul ca o persoană specială din viața ta să afle cât de mult o apreciezi.”, au explicat Marian Ionescu și Cristian Enache, Direcția 5.
Campania de comunicare a brandului se derulează în perioada 15 decembrie – 8 martie și constă în 3 spoturi TV, platforma de felicitari www.sissiromania.ro, pe care consumatorii sunt invitați să-și arate cat mai des aprecierea, activări in-store, concursuri in digital, și va culmina cu o Gală a Aprecierii pe data de 8 Martie.
“Sunt momente în care un cuvânt, un mesaj pozitiv, un gest îți luminează ziua, îți readuc zâmbetul. Însă de cele mai multe ori, uitam să convertim gândurile invizibile de apreciere în acte vizibile față de persoanele dragi și speciale din viața noastră. Tocmai de aceea, Sissi te încurajează să-ți arăți și tu cât mai des aprecierea, în noua campanie de comunicare. Pentru că a-ți afișa aprecierea nu ține de timp și de intenție, ci de prioritate și acțiune!” a conchis Alina Lupașcu, Category Marketing Manager la Caroli Foods Group.
Echipa Caroli Foods Group și agenția implicată în acest proiect este formată din:
Anamaria Băjan – Marketing, Business Development and PR Executive Director
Alina Lupascu – Category Marketing Manager
Creative & Strategy- Fiodor Ad Studio
Casa de producție – Fiodor Ad Studio
Răzvan Mărculescu- Regizor
-//-
Despre SISSI
Brandul Sissi este liderul categoriei “Șuncă” pe piața românească, atât în volum cât și în valoare.
Inspirată de povestea Prințesei Sissi, noi la Caroli Foods, din apreciere pentru femei, ne străduim să producem o șuncă din ce în ce mai fină.
Din carne cu grijă aleasă, pentru șunca Sissi s-a îndepărtat și ultimul firicel de grăsime și s-a obținut o șuncă foarte fină, cu 1.5% grăsime.
Astfel, produsele Sissi Șuncă din pulpă de porc cu 1.5% grăsime, sunt potrivite pentru femeia contemporană preocupată de o viață activă, dar atentă în același timp la silueta sa.
Produsele din portofoliul Sissi sunt:
SISSI SUNCA DIN PULPA DE PORC vrac
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE PUI vrac
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE CURCAN vrac
SISSI JAMBON DIN PULPA DE PORC vrac
SISSI SUNCA DIN PULPA DE PORC 650G
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE PUI 650G
SISSI SUNCA DIN PULPA DE PORC FELIAT 170G
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE PUI FELIAT 170G
SISSI JAMBON DIN PIEPT DE CURCAN FELIAT 170G
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE CURCAN FELIAT 170G
SISSI JAMBON DIN PULPA DE PORC FELIAT 170G
-//-
Despre Caroli Foods Group (CFG)
Caroli Foods Group este liderul pieței de carne procesată din Romania, atât în valoare, cât și în volum, oferind produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori. În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse pentru toate gusturile. Totodată, compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 200 autoturisme, precum și o rețea importantă de distribuție.
Înființată în România în 1994, Caroli Foods Group a semnat un parteneriat de tipul joint-venture în 2010 cu Campofrio Foods Group, cel mai important Producător de Carne Procesată din Europa și un nume important la nivel mondial. În 2014, după expansiunea companiei mexicane Sigma Alimentos („Sigma”) în Europa prin achiziția Campofrio, Sigma a devenit acționarul majoritar în compania Campofrio. Începând cu 1 Septembrie 2017, Caroli Foods Group, liderul pieței de produse din carne procesată din România, este în totalitate parte integrantă din Sigma, ca urmare a achiziționării de către compania mexicană a pachetului de 51% de acțiuni, adițional celor 49% deja deținute prin intermediul Campofrio Food Group. Această mutare strategică a fost făcută de către Caroli Foods Group cu scopul creșterii standardelor de calitate a produselor și deschiderii de noi oportunități pentru piața din Europa Centrală și de Sud Est.
Despre Sigma Alimentos
Sigma este o companie multinațională, lider în industria alimentară refrigerată, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată, brânză sau iaurt. Sigma are un portofoliu diversificat de mărci de top, 69 de fabrici și operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.
Asocierea din 2010 dintre Caroli Foods Group și Campofrio a fost momentul în care compania românească a beneficiat de sprijinul și expertiza internațională a Grupului Campofrio. În 2014, prin expansiunea companiei Sigma în Europa și achiziționarea companiei Campofrio, Sigma a devenit, de asemenea, un acționar minoritar în compania românească urmând ca din Septembrie 2017, Sigma să devină acționarul majoritar al Caroli Foods Group.