- Competiția interșcolară a debutat pe 20 septembrie și se încheie pe 1 octombrie;
- Copiii vor avea de pregătit un videoclip cu durata de maximum 3 minute;
- Proiectele clasate pe primele 3 locuri vor fi recompensate cu premii atractive, precum table educaționale interactive, video proiectoare sau laptopuri;
Copiii vor să fie luați în seamă de colegi, prieteni, dar și de părinți , bunici sau profesori. Își doresc să aibă un cuvânt de spus și să fie un exemplu pentru cei din jur. Iar atunci când inițiativele lor se îndreaptă spre protecția mediului, prin economisirea surselor de energie și folosirea energiei verzi fiecare dintre noi devenim mai atenți la aceste lucruri și chiar mai responsabili.
Acestea sunt principalele argumente pentru care E.ON Energie România lansează un nou concurs dedicat elevilor de gimnaziu, “Smart Energy”, care se desfășoară online începând cu 20 septembrie până la 1 octombrie. Sunt invitați să participe elevi din întreaga țară, cu vârstele cuprinse între 12 și 15 ani, care sunt pasionați de energia viitorului și de protejarea mediului și care își doresc să fie promotori în societate a unor măsuri de folosire eficientă a energiei. Echipele vor fi formate din minimum 3 și maximum 10 copii și vor avea un profesor coordonator.
“Ne dorim cu toții să trăim într-un mediu curat, nepoluat și în acest demers comun ne bazăm foarte mult și pe copii și creativitatea lor. De multe ori de la ei vin sfaturi și idei prețioase privind energia și utilizarea eficientă a acesteia. Așteptăm ideile copiilor în cadrul acestui nou concurs care vine în completarea acțiunilor E.ON de tranziție la noua lume a energiei, mai verde și sustenabilă”, spune Claudia Griech, Director General al E.ON Energie România.
Pentru înscrierea în concurs, etapă care va avea loc în perioada 20-26 septembrie, copiii vor trebui să realizeze un videoclip de maximum 3 minute în care să explice de ce este important să economisim energia, precum și modul în care putem face acest lucru.
Beneficiile folosirii energiei în mod eficient prin schimbări mici ale stilului de viață, dar și ale utilizării unor alternative eficiente din punct de vedere energetic pentru încălzirea sau răcirea locuinței, transportul eco, prietenos cu mediul, sunt doar câteva teme ce pot fi abordate în cadrul concursului interșcolar.
Trimiterea materialelor pentru concurs se va face pe adresa de e-mail (utilizând platforma Wetransfer): [email protected], sau pe WhatsApp la numărul de telefon: 0756194644.
În perioada 27-30 septembrie videoclipurile transmise vor fi distribuite pe pagina de pagina de YouTube a E.ON România (https://www.youtube.com/user/eonenergieromania), intrând astfel oficial în etapa finală a concursului. Desemnarea câștigătorilor se va face de către publicul larg prin acordarea de voturi pozitive, fiind luate în considerare doar voturile acordate direct pe această pagină.
Primele trei videoclipuri, cu punctajele cele mai mari, vor fi desemnate câștigătoare și vor fi premiate de E.ON Energie România. Premiul întâi va consta într-un Pachet interactiv IQBoard Expert(tablă interactivă + videoproiector, Premiul II – Tablă interactivă , iar Premiul III – Videoproiector. Cei trei profesori coordonatori ai proiectelor câștigătoare vor fi premiați cu câte un laptop. Cele trei unități de învățământ câștigătoare vor putea fi beneficiarele proiectului Energie în școlile copilăriei, ediția 2022, de modernizare a sistemului de iluminat din școli prin montarea de tuburi LED.
Mai multe informații despre demersurile necesare pentru înscrierea în concurs și despre Regulamentul concursului puteți afla accesând https://www.facebook.com/E.ONRomania/ și website-ul www.eon.ro/actiuni-responabilitate-sociala.
Despre E.ON Energie România
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,