Festivalurile UNTOLD și Neversea sunt și anul acesta alături de studenții de 10 din România oferindu-le experiențe memorabile în cadrul celei de-a treia ediții a campaniei “Student de 10”.
Campania care susține performanța în educație, este susținută de Kaufland România și va premia studenții de la universitățile de stat care trec sesiunea de vară cu nota 10 cu acces gratuit la UNTOLD sau Neversea.
Toți cei care au trecut cu brio de sesiunea din vară vor putea achiziționa abonamentele la festivaluri la un preț special cu 40 de euro discount.
Edy Chereji, Co-Fondator UNTOLD Universe:
“Student de 10” este o campanie dedicată tinerilor care se remarcă prin rezultate academice deosebite. Este un moment în care răsplătim excelența și performanța în educație, oferindu-le absolvenților de top experiențe de neuitat. Cei care reușesc să obțină nota maximă la sesiune vor avea ocazia să trăiască magia unor evenimente muzicale de talie mondială, UNTOLD și Neversea. Această inițiativă confirmă angajamentul nostru de a susține și încuraja tinerii să aspire la performanță, recunoscând eforturile lor academice prin experiențe memorabile. Campania nu doar că promovează valorile educației și dedicării, dar și oferă tinerilor motivația de a continua să exceleze.”
Estera Anghelescu, Director Recrutare și Brand de Angajator la Kaufland România & Moldova:
”Noi credem că este important ca munca să fie răsplătită, iar performanța recunoscută. Acesta a fost motivul care ne-a determinat să susținem timp de trei ani la rând studenții de nota 10, prin parteneriatul dintre Kaufland România și Neversea & UNTOLD. Este important să le arătăm acestora că rezultatele lor contează și că primesc recunoștința meritată, în special pentru că avem nevoie de tineri responsabili și pasionați de domeniile pe care le studiază. Această convingere se reflectă și în cadrul companiei Kaufland, unde oferim tinerilor programe dedicate la care pot participa încă din timpul studiilor, fie că este vorba de programe de internship, traineeship, sau de joburi part-time și entry-level. Îi așteptăm pe toți cei de nota 10, și nu numai, să se bucure la Neversea și UNTOLD de o binemeritată pauză de distracție și îi invităm în zona DayDreaming by Kaufland din festival pentru experiențe inedite, premii și informații despre oportunitățile de carieră din cadrul companiei.” a spus Estera Anghelescu, Director Recrutare și Employer Branding la Kaufland România
Absolvenții care doresc să fie răsplătiți pentru performanța lor, în cadrul campaniei, o pot face accesând link-urile: https://wkf.ms/4ckXexU pentru UNTOLD și https://wkf.ms/45FioVx pentru Neversea.
Acolo vor putea completa formularul cu care se pot înscrie în campanie. De asemenea, pe cariere.kaufland.ro pot descoperi oportunitățile de carieră prezentate de Kaufland.
UNTOLD, festival care ocupă locul 3 la nivel internațional, are loc între 8 și
11 august în Cluj-Napoca. La ediția de anul acesta au fost confirmați cei mai mari artiști și DJ ai lumii: Sam Smith, Swedish House Mafia, Lenny Kravitz, Louis Tomlinson, Burna Boy, Tom Grennan, Solomun, Carl Cox, Fisher, Martin Garrix, Zerb și mulți alții.
Neversea, cel mai mare festival de muzică organizat pe o plajă din Europa, a ajuns la cea de-a 6-a ediție. Anul acesta, la festivalul care va avea loc între 4 și 7 iulie în Constanța, vor ajunge peste 100 de artiști naționali și internaționali precum: Maluma, Nick Carter, G-Eazy, Bebe Rexha, Tinie Tempah, DJ Snake, Dimitri Vegas, Sofi Tukker, Steve Aoki, Mahmut Orhan, Salvatore Ganacci, Tujamo și mulți alții.