Taco Bell deschide un nou restaurant în ParkLake și devine susținătorul oficial al celor mai pasionați începători

0
1619

 

București, 13 iunie 2018 –  Taco Bell pregătește deschiderea celui de-al treilea restaurant din România, în ParkLake, unul dintre principalele centre comerciale din capitală și din țară. Se va întâmpla pe 12 iulie, iar perioada dinaintea deschiderii le aduce fanilor brandului o nouă surpriză. Între 13 iunie și 4 iulie, Taco Bell recrutează cei mai pasionați începători, pentru a deveni apoi susținătorul lor: fani care sunt gata să iasă din zona de confort și să-și exerseze, de la zero, abilitățile într-un sport plin de adrenalină, street dance, gaming sau orice altă experiență nouă. Taco Bell le va fi alături, pas cu pas, de la primele ezitări, stângăcii sau căzături la primele trick-uri reușite, până ce vor deveni mai experimentați. Toate acestea, în timp ce trăiesc din plin fiecare moment.

 

Pe 12 iulie, Taco Bell va deschide al treilea restaurant din țară, în centrul comercial ParkLake din București și pregătește o serie de surprize și premii în vouchere și produse pentru clienții din prima zi. Brandul, operat de Sphera Franchise Group pe plan local, și-a propus ca, asemenea produselor de inspirație mexicană pe care le oferă, și această ocazie să le aducă fanilor ceva diferit.

 

Dacă, de regulă, luminile sunt pe profesioniștii care ne uluiesc cu salturi, piruete și flip-uri palpitante pe skateboard, snowboard sau kite, cu scheme de street dance care ridică nivelul de bătăi al inimii sau cu performanțe imbatabile în gaming, Taco Bell alege să fie de partea începătorilor. „Începător? Taco Bell te susține” este provocarea pe care Taco Bell o lansează astăzi, 13 iunie, pe platforma www.taco-bell.ro/incepatori, acolo unde fanii se pot înscrie pentru a fi printre cei pe care Taco Bell îi va susține în pasiunea lor încă din prima clipă.

 

„La început, e nevoie să ai curaj și să vrei constant să îți împingi limitele ca să evoluezi. Să treci peste teama că te vei împiedica, vei cădea și chiar vei eșua, până ce lucrurile încep să se lege. Să trăiești apoi intens aventura, să #livemas fiecare clipă, să te simți atât de bine, încât să-i molipsești pe cei din jur cu entuziasmul tău. Să cauți mereu să experimentezi lucruri noi, caci acesta este felul tău de a trăi viața din plin. Taco Bell este cel mai mare fan al începătorilor. Iar, acum, și susținătorul lor oficial” a spus Mark Hilton, CEO, Sphera.

 

Campania debutează cu un video-manifesto, care celebrează curajul de a fi începător și experiența pe care o poți trăi atunci când alegi să încerci lucruri noi. Pentru a intra în faza de recrutare, fanii trebuie să încarce pe website un scurt video în care arată la ce sunt începători, până pe 4 iulie 2018. Opțiunile includ skateboarding, longboarding, snowboarding, kitesurfing, surf, climbing, street dance și gaming,

 

însă nu se limitează la acestea. Lista este deschisă și pentru cei care își doresc să înceapă o aventură nouă și să iasă din zona de confort.

 

Regulamentul campaniei este disponibil integral pe platformă.

Aventura începătorilor Taco Bell va fi prezentată, pas cu pas, și în social media, prin #TacoBellRomania, #LiveMas și #incepecutacobell, pe:

www.facebook.com/tacobellro

www.instagram.com/tacobellro

 

 

***

Despre Sphera Franchise Group S.A.

 

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

 

Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

 

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here