TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI, 14 -17 martie 2013, ROMEXPO – Pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5 si C6

0
963

targ-turismTargul de Turism al Romaniei – editia de primavara 2013, se anunta, inca de pe acum, mai grandios ca niciodata! Expozanti de cea mai inalta calitate, cumparatori si vizitatori din intreaga lume, vor transforma, timp de patru zile, Centrul Expozitional ROMEXPO, intr-o imensa vitrina de prezentare a celor mai noi destinatii de travel si servicii.
TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI, 14 -17 martie 2013, ROMEXPO – Pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5 si C6
Evenimentul, dedicat industriei turismului, va dezvalui publicului larg si specialistilor din domeniu un portofoliu impresionant de atractii si destinatii turistice interne si internationale pentru sezonul estival si de iarna 2013, prezentate cu discount-uri de pana la 30%.
Organizat in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, ANAT, FPTR, OPTBR si ANTREC, Targul de Turism al Romaniei reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente din portofoliul ROMEXPO, devenind de-a lungul celor 19 editii o platforma reprezentativa atat pentru sectorul Business-to-Business, cat si pentru publicul larg aflat in cautarea celei mai avantajoase oferte de vacanta.
Cu trei luni inainte de desfasurarea evenimentului, Turcia, Bulgaria si Serbia au confirmat deja participarea pregatind, pe langa oferte speciale si un program bogat de activitati artistice.

Targul de Turism al Romaniei, editia de primavara 2012, pe scurt:

Gazduind un numar de 230 de companii, din 28 de tari si peste 50 orase si zone turistice din Romania, targul a inregistrat un nou record, de data aceasta, in materie de vizitatori: peste 25.000 de persoane interesate de vacante si calatorii au vizitat standurile amplasate pe o suprafata de 15.000 metri patrati, insumand arealul a 6 pavilioane din Centrul Expozitional Romexpo. Pe durata celor patru zile de expozitie, vizitatorii au putut selecta dintr-o gama variata de oferte destinate sezonului estival, atat in Romania, cat si in strainatate, ce au vizat turismul cultural, rural si de business, turismul de tratament, destinatii exotice, croaziere, turismul de aventura sau pelerinaje culturale etc. Pentru un plus de impact, companiile participante au prezentat sub conceptele “early booking” si “instant booking” oferte si discount-uri atractive, valabile doar pe perioada desfasurarii evenimentului.

Pentru mai multe informatii privind Targul de Turism al Romaniei va rugam accesati site-ul dedicat evenimentului: www.targuldeturism.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here