Teamshare anunta afaceri de 18 milioane euro in primul semestru

0
1406

 

Valoarea totala a tranzactiilor realizate in primul semestru al anului prin aplicatiile de e-commerce bazate pe platforma integrata Teamshare a fost de 18 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand acestea erau la nivelul de 13 milioane de euro.

Cea mai mare suma tranzactionata in primele sase luni prin Teamshare, platforma de e-commerce 100% romaneasca dezvoltata de Entelion Software, a fost de circa 24.000 de lei (TVA inclus), printr-un site B2C, reprezentand o comanda de materiale de constructii si amenajari, lansata de o persoana fizica.

Fiind o platforma de e-commerce care se adreseaza in principal companiilor tip B2B, clientii din aceasta categorie au generat aproximativ 75% din totalul valoric al tranzactiilor in prima jumatate a anului, restul tranzactiilor provenind de la clientii B2C.

Teamshare a atras 23 noi clienti in aceasta perioada, dintre care o treime sunt de profil B2C, restul fiind B2B, dar si cu componenta de B2C, activand in domenii diverse, de la piese si accesorii auto, parafarmaceutice si cosmetice, pana la bunuri de larg consum.

La momentul actual, platforma Teamshare este integrata cu 16 aplicatii ERP, dintre care trei au fost realizate in prima parte a anului: Microsoft Dynamics NAVTransart Neomanager si B-ORG, WinMentor si WinMentor EnterpriseAsis ERP, Platphorma ERPSoft Expert, Facturis, AttoSoft MyManager, Abstract Connection ERP, RVX Manager ERPUnisoft Romania ACT DMSContab SQLDivalto Franta1Solution Rusia.

Tot in prima jumatate a anului, Teamshare a implementat plata cu cardul de debit si rate prin MobilPay.ro, a realizat integrarea cu platforma cloud pentru newsletter Newsman.ro si cu platforma de remarketing Retargeting.biz, finalizand de asemenea implementarea unei interfete prin care clientii pot sa isi listeze produsele, sa preia comenzile si sa trimita facturile in platforma eMAG Marketplace.

Tipurile de business-uri catre care se adreseaza in principal o platforma integrata de e-commerce sunt companiile B2B care comercializeaza produse online, cu multi parteneri si un volum ridicat de comenzi, cu operatiuni multiple, care au nevoie de optimizarea si sincronizarea tuturor acestor procese. O afacere B2B care foloseste o astfel de platforma iti poate creste vanzarile cu 15%-25% intr-un interval de cateva luni, in timp ce costurile de procesare a comenzilor s-ar reduce cu aproximativ 30%.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here