Desprinsa parca din filmele cu James Bond, o noua tehnologie este acum pusa in slujba departamentelor de marketing. Sistemul VisiScanner este un soft bazat pe inteligenta artificiala, care, analizand o imagine video,
identifica sexul si varsta unei persoane. De asemenea, VisiScanner masoara timpul pe care o persoana il petrece privind o reclama sau un produs. Pentru oamenii de marketing sau de publicitate, acesta este un vis devenit
realitate. In sfarsit se poate afla cine si cat timp se uita la o reclama sau la un produs. De asemenea, se poate realiza o statistica demografica exacta a clientilor unui magazin de orice fel.
De asemenea, VisiScanner urmareste miscarile consumatorului si identifica zonele mai mult sau mai putin parcurse, prin trasarea unei harti asemanatoare unei imagini prin infrarosu. Sistemul arata cum se schimba
tendintele de parcurs ale consumatorului in functie de locurile unde sunt amplasate rafturile, reclamele sau promotiile, fiind un instrument indispensabil pentru a evalua spatiul de expunere din magazine.
In plus, programul VisiScanner are capacitatea de a stabili daca numarul de vizitatori dintr-un magazin se poate transforma intr-o multime mai mare decat de obicei. Acest aspect este folositor managerilor de magazine pentru
a actiona rapid si eficient in cazul in care casierii devin supraaglomerati.
Visiscanner este un instrument revolutionar pentru comercianti, marketeri, cercetatori din marketing si agentii media, pentru a intelege consumatorii, pentru a putea stabili care dintre acestia pot fi publicul tinta si pentru a
masura eficienta promotiilor si a publicitatii in timp real.