Telekom Romania a fost certificata pentru Sistemul de Management al Continuitatii Afacerii, conform standardului international ISO 22301:2012

0
786

Telekom Romania a fost certificata pentru Sistemul de Management al Continuitatii Afacerii (BCMS) conform standardului ISO 22301:2012, de catre TÜV HELLAS (parte a grupului TÜV NORD). Astfel, Telekom Romania se numara printre primele companii din tara care au obtinut aceasta certificare, demonstrand capacitatea organizatiei de a asigura continuitatea functiunilor critice ale afacerii, in cazul unor incidente majore.

Aceasta certificare reflecta preocuparea companiei de a asigura disponibilitatea produselor si serviciilor oferite clientilor rezidentiali si companiilor, chiar si in cazul aparitiei unui incident neprevazut. Astfel, experienta acumulata de Telekom Romania in acest domeniu reprezinta un element de incredere a clientilor nostri in alegerea serviciilor Telekom, reflectand expertiza si capacitatea organizatiei de oferi produse si servicii la cele mai inalte standarde internationale.

Certificarea BCMS a fost acordata atat pentru Telekom Romania Communications, cat si pentru Telekom Romania Mobile Communications, in urma unui audit extins, care a avut loc pe parcursul anului 2014. Certificarea ISO 22301:2012 acopera toate produsele si serviciile fixe si mobile, Internet si date, voce, servicii cu valoare adaugata, servicii BPO si ICT oferite de Telekom Romania clientilor sai, persoane fizice si juridice, prin toate canalele de vanzari si centrele de contact.

Pentru Telekom Romania, activitatea de BCMS este o activitate importanta la nivel organizational, fiind o componenta esentiala a securitatii operationale a companiei. Astfel, in cadrul Telekom Romania, activitatile aferente Sistemului de Management al Continuitatii Afacerii sunt gestionate de o echipa de specialisti instruiti si certificati in acest domeniu de activitate, respectand in totalitate cerintele standardului international ISO 22301:2012.

Planurile de continuitate a afacerii ale Telekom Romania sunt aliniate cu principiile standardului international ISO 22301:2012 si includ cele mai bune practici internationale. Acestea se refera la activitatile realizate zi de zi cu scopul de a mentine un sistem viabil, care sa asigure serviciile, consecventa si recuperarea functiilor critice ale companiei, in situatii neprevazute. Aceste activitati implica cooperarea tuturor structurilor Telekom Romania prin instruiri si teste permanente, cu scopul de a oferi angajatilor companiei toate informatiile si calificarea necesare pentru a asigura continuitatea afacerilor companiei.

Pe langa certificarea Sistemului de Management al Continuitatii Afacerii conform standardului ISO 22301:2012, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications sunt certificate pentru sistemele de management al calitatii (ISO 9001:2008), al mediului (ISO 14001:2004), al securitatii si sanatatii ocupationale (OHSAS 18001:2007), al securitatii informatiei (ISO 27001:2013), precum si pentru sistemul de management al serviciilor ICT (ISO/IEC 20000-1:2011).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here