Federatia Patronatelor din Turism si Servicii va invita joi, 17 mai, de la ora 11.00, la JAMES JOYCE’S PUB, Piata Walter Maracineanu nr. 1-3, Bucuresti, la conferinta de presa in care cadrul careia va fi prezentat in premiera un produs modern pe piata serviciilor turistice din Romania, THE BEAT.
Lansarea oficiala THE BEAT (http://thebeat.ro ) va avea loc vineri in data de 18 mai 2012, incepand cu ora 22.30, in clubul bucurestean Turbohalle (http://www.turbohalle.ro ). Jurnalistii prezenti la conferinta de presa vor primi detalii despre eveniment si produs, precum si o invitatie la petrecerea din Turbohalle.
THE BEAT este un sistem informational alcatuit dintr-o platforma interactiva online (site si blog) si o aplicatie smartphone. Produsul este orientat catre organizatorii de evenimente si catre consumatorii acestora si tinteste sa ofere clientilor date exacte despre toate evenimentele si ofertele sociale care au loc in Bucuresti, folosind sistemul GPS pentru a ajuta doritorul sa ajunga la destinatie mai usor.
Turismul de distractie castiga teren tot mai mult in Romania si in special in Bucuresti, iar pentru publicul tinta al acestui gen de divertisment a fost creat THE BEAT ca un instrument de comunicare directa intre public si organizatorii de evenimente.
intr-o piata globala de evenimente, THE BEAT va fi un instrument de promovare si pentru turismul cultural. El va atrage inclusiv public strain prin instrumente de pozitionare a evenimentelor, rating si localizarea evenimentelor prin GPS.
Piata de evenimente, in continua crestere, are nevoie de un produs precum THE BEAT pentru a oferi consumatorului optiunea de a alege cele mai bune evenimente sau modalitati de petrecere a timpului liber. De aceea, THE BEAT va functiona ca un punct de informare in timp real asupra evenimentelor, programul pilot vizand Capitala, dar fiind pregatit pentru extensia si in alte puncte de interes de acest tip din Romania.
Dan Matei Agathon
Presedinte
Federatia Patronatelor din Turism si Servicii