București, 7 noiembrie 2022 – TheNEW, agenția digitală de creație și strategie de brand înființată acum un an în familia MCCANNPR, se afiliază la rețeaua de agenții independente a momentului, by The Network, consolidându-și astfel commitment-ul creativ și caracterul independent și continuând să acceseze clienți și resurse internaționale ca parte dintr-un portofoliu în continuă dezvoltare.
Născută din dorința de a face lucrurile mai bine, mai fun, mai simplu, TheNEW s-a dezvoltat în ultimul an în jurul unor profesioniști cu experiență în industriile creative, leaderi în domeniile lor. 2022 a fost anul de concepție, de așezare, de “baze”, de la talent și proceduri până la un portofoliu de clienți cu peste 20 de branduri locale și internaționale, printre care Nepi (City Park, Promenada), La Fântâna, Maurisse Poland&Germany (Selfie Project), Honor, Agent Green, Pharmagenix, IMSAT, UPSA (Fervex), Fater Italia (ACE), Artexim (Festivalul Enescu), Biofarm, Habitat for Humanity și alții.
Pentru aceștia, TheNEW oferă servicii integrate de strategie, creație, social media, film content și activation marketing într-un mix care pune accentul pe inovatie si social value. De asemenea, TheNEW oferă clienților săi sesiuni de coaching și on-boarding pentru un proces de co-creation cât mai fluid.
“Suntem convinși că o rețea globală deținută de agenții de creație independente va oferi clienților noștri mixul perfect dintre cele două lumi: acces la cei mai buni creativi și o rețea funcțională capabilă sa creeze soluții relevante la nivel global. Avem un respect uriaș pentru nivelul de creativitate al campaniilor made în România. Nu degeaba vi se spune “brazilienii din CEE”! Există potențialul ca această România să devină un hotspot creativ în regiune și nu numai. În acest context, TheNEW se potrivește mănușă în by The Network. Am urmărit cu atenție cariera lui Claudiu, premiile și campaniile la care a participat și suntem convinși ca vom face chestii tari împreună”, spune Per Pedersen, ex-Global Creative Chairman Grey Group, omul care a adus Pussy Riot pe scena de la Cannes și fondator by The Network.
“TheNEW e genul de agenție făcută din ambiție și una din ambițiile noastre a fost să ne putem compara cu agenții creative “de afară”. Suntem mândri că facem parte dintr-o rețea de agenții independente cu un palmares de oameni, branduri și premii atât de impresionant și abia așteptăm să punem umărul cu talentul și experiența noastră”, spune Ionuț Ciobanu, Managing Director TheNEW.
Claudiu Dobriță, Creative Partner TheNEW: “by The Network e singurul gen de rețea la care ne-am dorit să aderăm. Născută în mijlocul pandemiei, de oameni care nu se feresc să riște, precum Per Pedersen și Andrea Stillacci, împreună cu care am lucrat campanii internaționale și de la care am avut norocul să învăț la începutul carierei mele, by The Network este la ora actuală cea mai nouă și hot rețea globală de agenții independente”.
by The Network este o rețea globală ce înglobează shop-uri de creatie recunoscute internațional în ultimul deceniu, precum Herezie, White Rabbit, Mortierbrigade, Small, Girls Are Awesome și Worth Your While. În cei doi ani de la înființare, by The Network a semnat campanii precum Kill Your Darlings, reper pentru reinventarea industriei de comunicare din perspectiva misiunii creative, Fuck The Rules, Flutwein sau lansarea Resident Evil pentru Amazon – și a adunat la festivalurile internaționale peste 50 de distincții, dintre care 25 de Cannes Lions.
“Cea mai importantă ambiție a noastră la momentul acesta e să facem campanii de impact alături de TheNEW. Nu doar în regiune, ci la nivel global. În al doilea rând, ne dorim să oferim clienților noștri acces la piețele din CEE alături de agenții remarcabile precum TheNEW în România, White Rabbit în Ungaria și Proof în Bulgaria”, a mai adăugat Per Pedersen.
TheNEW trăieste, se distrează și creează în George Enescu 11A si pe www.thenew.ro.
Vizitează by The Network pe www.bythenetwork.com.