tIMOn – radiografia pietei rezidentiale

0
716

Oricine isi cauta o locuinta, noua sau veche, in acest moment, are nevoie de cat mai multe informatii pertinente din piata, astfel incat, documentat fiind, sa ia cea mai buna decizie privind aceasta achizitie extrem de importanta. De aceea, Targul Imobiliar National a decis ca, in acest an, sa ofere bucurestenilor o adevarata radiografie a pietei rezidentiale: o oferta completa, exhaustiva, care va cuprinde  toate proiectele rezidentiale noi viabile, dar si 4000 de apartamente vechi.

 Si pentru a demonstra ca “exhaustiv” este un calificativ binemeritat, tIMOn a semnat contracte de exclusivitate cu 25 dintre expozanti, astfel incat oferta acestora nu va putea fi reintalnita la nici unul dintre targurile imobiliare din tara.
„Targul Imobiliar National tIMOn isi pastreaza statutul de cel mai mare eveniment imobiliar si vine, din nou, cu solutii care sa ajute atat cumparatorii cat si expozantii: vom avea, in premiera la tIMOn, pe langa cele 100 de proiecte rezidentiale noi, peste 4000 de apartamente vechi, astfel incat viztatorii sa isi faca o imagine de ansamblu si sa aiba, in sfarsit, posibilitatea sa aleaga locuinta cea mai bine adaptata nevoilor si puterii lor de cumparare” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn).
Vanzarea apartamentelor vechi – ancora de vanzare a celor noi
“Scopul acestui demers  nu este vanzarea proprietatilor vechi din portofoliul unor agentii imobiliare, ci crearea unui eveniment complet al pietei imobiliare romanesti. In plus, studiile noastre au aratat va 65% dintre cei care isi doresc sa cumpere o locuinta noua vor face acest lucru de-abia dupa vanzarea celei vechi. Avem informatii ca majoritatea dezvoltatorilor imobiliari lucreaza cu brokeri, care sa faciliteze acest tip de tranzactii. In conditiile in care creditarea sufera, bancile nefiind dispuse sa acorde prea usor credite si astfel ingreuneaza situatia, vanzarea locuintei vechi pentru a finanta cumpararea uneia noi devine extrem de importanta, iar demersul ABI poate fi unul dintre argumentele relansarii pietei rezidentiale.” (Vlad Vlasceanu)
„Multi dintre clientii Be Igloo au cumparat locuintele scoase de noi la vanzare dupa ce au vandut locuinta veche. Asadar, cred ca initiativa e buna, va avea success si, mai mult decat atat, va permite intrarea unui flux financiar suplimentar pe piata, bani al caror efect va fi benefic pentru”, afirmă Nimrod Zvik, directorul de marketing al Be Igloo.
“Salutam initativele tIMon, de a crea, in fiecare an, ceva nou pentru piata imobiliara romaneasca si consideram ca, in acest an, prezenta unor brokeri nu va face decat sa dea plus valoare evenimentului si sa ofere o imagine de ansamblu vizitatorilor. In cazul Adama, de multe ori, diferenta de pret intre apartamentele noi si cele vechi, in aceeasi zona, este infim, motiv pentru care alaturarea ofertelor nu poate fi decat buna pentru dezvoltatorii imobiliari.” (Alina Necula, director marketing Adama).

 

Targul Imobiliar National tIMOn se va desfasura intre 9 si 12 septembrie in Piata Constitutiei din Bucuresti, reunind, sub aceeasi cupola, cea mai mare oferta de locuinte a momentului. Cele 4000 de apartamente vechi, plus 25 de proiecte rezidentiale noi, vor fi, in acest an, marca exclusiva tIMOn, asadar nu pot fi regasite in cadrul altor targuri, ca urmare a contractelor de exclusivitate semnate de acestea cu tIMOn.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here