Pentru a scrie un advertorial de calitate, tinerii trebuie sa cunoasca cel putin regulile de baza pe care trebuie sa le urmeze, astfel incat sa poata oferi clientilor materiale excelente, care sa le aduca un plus de valoare.
Din ce in ce mai multi indivizi aleg sa lucreze drept content writeri, din dorinta de a castiga venituri suplimentare sau pur si simplu pentru a se bucura de programul flexibil pe care un astfel de job il presupune. In randurile ce urmeaza sunt prezentate cateva dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le aiba in vedere tinerii.
Gramatica
Pentru inceput, important de mentionat este faptul ca articolele publicitare trebuie obligatoriu sa fie scrise corect din punct de vedere gramatical, indiferent de limba in care lucreaza content writerii. Oamenii nu au incredere in materiale care contin greseli gramaticale sau care contin exprimari alambicate, greu de inteles.
Paragrafe
Un alt detaliu esential pentru redactarea unui advertorial bun este referitor la modul in care textul este impartit in paragrafe. De preferat este ca articolele sa fie impartite in paragrafe relativ egale, care sa ofere cititorilor posibilitatea de a le urmari mult mai usor.
Din punct de vedere al aspectului, advertorialele SEO trebuie sa fie aerisite si, eventual sa contina chiar bullets. Este dovedit faptul ca oamenii care deschid articole cu texte bloc tind sa le inchida foarte repede, preferand in schimb unele care sunt lucrate cu grija.
Cuvinte cheie pentru un advertorial
In ceea ce priveste cuvintele cheie pentru un advertorial, ele trebuie sa fie alese cu multa grija, astfel incat sa fie reprezentative pentru subiect. Mai mult, cuvintele cheie trebuie sa aiba o densitate potrivita: nu trebuie sa fie nici prea rasfirate, dar nici condensate intr-un singur paragraf. Google, principalul motor de cautare penalizeaza site-uril care posteaza advertoriale mult prea pline de cuvinte cheie.
Link-uri
De cele mai multe ori, advertorialele contin si link-uri, astfel incat cititorii sa aiba la indemana cat mai usor sursa pe care o pot folosi pentru a-si achizitiona anumite produse. Specialistii in domeniul SEO sustin faptul ca link-urile trebuie inserate cu ajutorul functiei existente in programele utilizate de content writeri. De exemplu, ele pot fi incorporate in cuvintele cheie.
Imagini
Atunci cand situatia o impune, advertorialele pot fi insotite si de fotografii. Acestea trebuie sa fie de calitate, sa aiba dimensiunea potrivita, care sa incapa perfect pe paginile Web si, in acelasi timp trebuie sa aiba o legenda scurta, de cel mult cateva cuvinte in care sa fie mentionata motivarea pentru care au fost alese.
Redactarea unui advertorial nu este o sarcina dificila, insa presupune foarte multa atentie. Cei care aleg sa lucreze drept content writeri trebuie sa tina cont de toate cele mentionate anterior, astfel incat sa ofere clientilor materiale excelente, care sa ii ajute sa isi creasca numarul de vizitatori in mod frecvent. Articolele trebuie sa aiba o dimensiune medie – nimeni nu are rabdare sa citeasca pagini intregi. Este suficient ca textele sa fie condensate, scrise