Titirez.ro, un brand-umbrelă pentru o rețea integrată de 17 site-uri imobiliare. ImoPR, agenția de marketing asociată, oferă servicii de promovare complete

0
1214

Pe 12 octombrie 2010, în preajma Zilei Internaționale a Titirezului (sărbătorită în fiecare an în a doua zi de miercuri a lunii octombrie), se lansa un nou portal de anunțuri imobiliare, ce avea să poarte chiar numele acestui obiect cu o istorie misterioasă. Astăzi, Titirez.ro este unul dintre cele mai populare portaluri de anunțuri imobiliare de pe piața autohtonă, statisticile oficiale privitoare la trafic plasându-l printre primii 3 jucători de pe acest segment. „Suntem mândri că am reușit să transformăm acest obiect fascinant, anume titirezul, într-un brand de notorietate pe plan local. Ne bucurăm de creșterea pe care am înregistrat-o în cei mai bine de 12 ani de activitate, de reușitele adunate în portofoliu, pas cu pas, precum și de clienții fideli care ni s-au alăturat pe parcurs – dezvoltatori, agenții sau consumatori finali. Am fost și rămânem dedicați îmbunătățirii permanente a serviciilor pe care le avem de oferit, în folosul clienților noștri”, spune Costina Petrescu, CEO-ul Titirez.ro.

Serviciile personalizate, cheia unui marketing eficient

Interesant este că portalul de anunțuri mai sus-menționat reprezintă, în sine, doar o parte dintr-un model de business inovator, marcat de strădania permanentă de a se deosebi de concurență. Care sunt, mai concret, caracteristicile sale diferențiatoare? „În primul rând, considerăm că ne deosebim semnificativ de concurență prin faptul că suntem mult mai mult decât un simplu site de anunțuri”, spune Costina Petrescu. Astfel, Titirez.ro reprezintă, de fapt, un brand-umbrelă pentru o rețea integrată, de 17 site-uri imobiliare nișate, fiecare cu specificul său – printre acestea se numără imobiliare24.ro, multecase.ro, imobiliare-net.ro, anunturi-imobiliare.net, anuntimobiliar.ro, paginiimobiliare.ro etc. O diferențiere atentă, ce ilustrează perfect linia noastră directoare în business: aceea de a oferi clienților noștri servicii personalizate, cât mai bine rafinate și adaptate segmentului pe care activează. Credem că aceasta este cheia unui marketing eficient, indiferent de domeniul de activitate la care ne raportăm”, completează femeia de afaceri.

Cumpărătorul din imobiliare, mai educat și mai precaut

Urmărind permanent acest obiectiv, în asociere cu brandul Titirez.ro s-a lansat, în scurt timp, și CRM-ul ImobManager, ce vine să completeze paleta de servicii oferite clienților – agenții, dar și dezvoltatorilor imobiliari. Acesta din urmă este un instrument foarte util, dedicat profesioniștilor din domeniu, care astfel își pot gestiona mult mai ușor atât activitatea zilnică, cât și portofoliul de proprietăți.

În toamna lui 2019, a urmat, un alt pas firesc în creșterea businessului, anume lansarea imoPR – companie ce se poziționează în piață ca prima agenție de marketing, publicitate și comunicare dedicată exclusiv domeniului imobiliar. O decizie ce s-a dovedit de o însemnătate strategică înainte de pandemie, având în vedere că ultimii doi ani au pus o presiune deosebită pe eficacitatea acțiunilor de promovare derulate chiar și de cei mai mari jucători din piața de profil. Asta pentru că, pe fondul unei oferte din ce în ce mai variate, în corelație cu un context economic marcat de provocări susținute,  potențialii cumpărători de locuințe nu doar că sunt mai educați, ci manifestă, în mod firesc, și o precauție sporită în luarea unei decizii de achiziție.

Extinderea portofoliului, în tandem cu rafinarea serviciilor

Conștientă de importanța unei strategii de marketing „ca la carte”, reprezentanta Titirez.ro și imoPR se arată cât se poate de încrezătoare în potențialul de creștere a businessului pe care îl conduce. Aceasta are în vedere extinderea portofoliului de clienți și proiecte, rafinarea serviciilor oferite acestora, dar și angajarea unor noi membri în echipă, pe măsură ce transpunerea în practică a primelor două obiective o va impune. „Considerăm că fondarea imoPR, prin care oferim servicii complete de promovare clienților noștri, ne va ajuta și de acum încolo să ne sedimentăm traiectoria ascendentă în domeniu”, încheie Costina Petrescu.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here