Transavia sărbătorește 30 de ani pe piața din România printr-o nouă campanie de imagine pentru brandul-fanion Fragedo

0
797

București, 2 septembrie 2021

Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia, este cel mai popular din categoria sa, mereu în topul preferințelor consumatorilor români datorită calității sale, la cel mai înalt nivel, încă de la lansare. Făcut mereu exact așa cum trebuie, puiul Fragedo își reafirmă promisiunea calității premium printr-o nouă campanie de imagine semnată de agenția Mullen România.

În dezvoltarea conceptului creativ al campaniei, ne-am inspirat chiar din valorile brandului și a reieșit insight-ul: chiar și cele mai obișnuite lucruri, dacă le faci cu pasiune și pricepere, pot fi duse la rang de artă. Campania își propune să le reamintească consumatorilor premisa după care fiecare produs din gama Fragedo este făcut, <<mereu așa cum trebuie>>. Astfel, am pus în scenă o situație des întâlnită, cum este gătitul acasă, în care până și un moment de fredonare a unei melodii anume poate ridica situația la cote înalte. Asemenea rezultatelor obținute de Fragedo în tot acest timp”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.

Spotul TV al campaniei de imagine poate fi vizualizat aici.

Puii Fragedo, hrăniți 100% cu cereale din fermele proprii Transavia, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de cei mai exigenți consumatori, având mereu același gust și aceeași calitate, cu valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori: pui grill, piept de pui dezosat, aripioare secționate fără vârf sau ficăței și ciocănele.

De 30 de ani calitatea produselor noastre excedă cele mai înalte standarde, iar investițiile în inovație, tehnologizare și protecția mediului ne-au consolidat poziția de lider în piața cărnii de pui. Încrederea de care ne bucurăm din partea consumatorilor are la bază promisiunile pe care le ținem zi de zi: calitatea superioară a tuturor produselor noastre, gustul, mereu același, onestitatea și transparența comunicării noastre prin care transmitem consumatorilor ce facem și ce au puii noștri pentru ca ei să poată decide ce e bine să cumpere”, a spus Tulia Cășvean, Director de Comunicare Corporativă și PR, Transavia.

De 30 de ani, în fermele Transavia, puii sunt crescuți cu grijă și sunt respectate cu strictețe toate normele legislative europene, controlând detaliat, de la bob la furculiță, dezvoltarea și bunăstarea păsărilor. Puii cresc natural, într-un ritm normal, datorită condițiilor excelente din ferme și a furajului produs cu cele mai bune ingrediente din fermele proprii.

Companie cu capital 100% românesc, Transavia are un model de business integrat vertical și sustenabil prin care controlează calitatea și siguranța produselor oferite consumatorilor. La 30 de ani de la înființare, Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie din România, ocupă, potrivit clasamntului Brand Finance 2021, locul al patrulea în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci cu o valoare cumulată a portofoliului de 81 milioane de euro. Aproximativ 25% din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și pe continentul african, în zona Mării Mediterane și în CSI.

 

***

Despre Transavia

TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile Fragedo, Libertan și Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase companii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei 30 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.100 de angajați, care activează preponderent în cele 29 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. TRANSAVIA este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar.

Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro/.

 

Despre Mullen

De 28 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here