Varna Towers, o investitie de 50 milioane Euro

0
733

Un nou si unic centru de afaceri, shopping si distractie: 10- 25% din venituri vor veni de la turistii romani
Varna, 6 decembrie 2010- Varna Towers, un nou centru de shopping, entertainment si business din “capitala” litoralului bulgǎresc si-a deschis oficial portile.

 Arhitectura sa unicǎ include douǎ turnuri impunǎtoare ce se “ridicǎ” la intrarea in Varna intampinand turistii care vin din intreaga lume.
 “Ideea din spatele Varna Towers a fost de a combina diferite segmente- business, turism, servicii, comert si divertisment. Turnurile gemene sunt folosite ca zone de business in care au birouri o serie de companii de renume- E.ON, Compania Bulgarǎ de Servicii Postale, firme de asigurǎri etc- in timp ce spatiul de sub turnuri a fost gandit ca un centru de shopping si entertainment”, a arǎtat Marin Zgurev, investitor in proiect.
Un nivel dedicat modei, galerii de artǎ, un impresionant magazin de articole sportive (care are inclusiv o pistǎ pentru biciclete) si un showroom Mercedes vor atrage turistii veniti din intreaga lume. Etajul al patrulea al zonei de shopping si entertainment din acest complex impresionant va oferi vizitatorilor accesul la un parc de distractii cu atractii de ultimǎ generatie, prezente in Bulgaria pentru prima datǎ. Vizitatorii vor putea de asemenea sǎ foloseascǎ sala de fitness, vor avea la dispozitie un centru de supraveghere a copiilor, iar un spatiu special destinat gastronomiei va oferi delicioase tentatii culinare din diferite colturi ale lumii.
in Varna Towers vizitatorii vor regǎsi multe branduri internationale, precum Jennyfer, LC Waikiki, Koton, Chipolino, Piazza Italia etc.
 “Arhitectura este insǎ cea care face ca acest centru sǎ fie unic. La ultimul nivel al turnului de Est, la etajul al 14-lea, vizitatorii se vor putea bucura de experienta unicǎ a unei mese servite “aproape de cer”, in restaurantul panoramic rotitor Magnito Sky, singurul de acest gen din Balcani. in plus, in varful celuilalt turn se aflǎ un helipad autorizat- primul din Bulgaria aflat pe o clǎdire”, a precizat Antonio Buhtiyarov, cel de-al doilea investitor in proiect.
Toate acestea fac din Varna Towers primul proiect multifunctional de acest gen din Bulgaria. Noul simbol al Varnei va gǎzdui multe eveninente culturale si de divestisment. Investitorii se asteaptǎ la un mare interes international si sunt gata sǎ rǎspundǎ diferitelor initiative din strǎinǎtate.
Romanii vor fi avea o pondere importantǎ intre vizitatorii Varna Towers: managementul se asteaptǎ ca 10- 25% din vanzǎri sǎ provinǎ de la turistii romani, cu un “varf” pe perioada verii si cu ocazia diferitelor sǎrbǎtori.
 “Accentul mixului nostru comercial cade pe de o parte pe preturile convenabile, iar pe de altǎ parte pe branduri care nu sunt foarte des regǎsite in mall-uri. De aceea, majoritatea produselor vor fi mai ieftine decat se va astepta un client obisnuit- bulgar sau roman, iar mǎrcile vor avea o calitate inaltǎ si un bun renume”, a subliniat Marin Zgurev. “Produsele alimentare sunt mai ieftine in Bulgaria decat in Romania. in plus, in Varna Towers va fi prezent si brandul Roda Megamarket (parte a lantului sloven Mercator), una dintre cele mai mari si mai ieftine retele de profil din Europa. De asemenea, multe mǎrci isi vand produsele mai ieftin in Bulgaria”, a adǎugat Antonio Buhtiyarov.
Peste un million de turisti romani viziteazǎ Bulgaria in fiecare an de cand cele douǎ state au aderat la Uniunea Europeanǎ. Turistii romani merg in Bulgaria nu numai in timpul vacantei de varǎ, ci si in weekend-uri si cu ocazia diferitelor sǎrbǎtori. De exemplu, in acest an, 20.000 de romani au petrecut vacanta de Paste in Bulgaria. Majoritatea combinǎ recreerea cu oportunitǎtile de shopping oferite de preturile mai scǎzute din Bulgaria.
De altfel, Bulgaria devine o destinatie de top pentru shopping: dupǎ integrarea sa in UE, turistii europeni pot veni usor in vizitǎ pentru a beneficia de preturile scǎzute.
***
Despre Varna Towers
Varna Towers este un centru de shopping, entertainment si afaceri care a implicat o investitie de 50 milioane Euro: 25% a provenit de la cei doi oameni de afaceri bulgari care sunt investitorii si proprietarii proiectului, iar 75% dintr-un imprumut bancar acordat  de cǎtre o bancǎ.
Complexul are o suprafatǎ totalǎ de 83.000 mp, din care 30.000 mp sunt destinati zonelor comerciale si de servicii, restul fiind spatii de birouri. Fiecare turn are cate 14 etaje. Complexul are 800 de locuri de parcare.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here