Veranda Mall anunță susținerea inițiativei voluntare “Cumpărături la Ușa Ta” pentru a ajuta persoanele aflate în imposibilitate de a se deplasa să primească alimente și/sau produse sanitare, pe durata epidemiei COVID-19
București, 17.03.2020 – Veranda Mall anunță că susține inițiativa voluntară „Cumpărături la Ușa Ta” printr-o sponsorizare și punerea la dispoziție a unui spațiu logistic, pentru a ajuta persoanele vulnerabile să primească alimente și/sau produse sanitare pe durata epidemiei COVID-19.
Cumpărături la ușa ta este un proiect de tip reacție rapidă, prin care voluntari (din toată țara) pot ajuta persoanele aflate în imposibilitate de a se deplasa să primească alimente și/sau produse sanitare, pe durata epidemiei coronavirus / COVID-19. Organizat sub umbrela asociației Geeks For Democracy și altor grupuri civice, proiectul urmărește pe de o parte protejarea grupurilor celor mai expuse în fața epidemiei, dar și ajutarea celor aflați în imposibilitatea de a se deplasa pentru cumpărături.
În acest moment, pentru eficientizarea procesului, voluntarii lucrează la un Kit standard de alimente, și pentru ca riscurile să fie cât mai mici la cumpărături, voluntarii poartă măști de protecție şi păstrează distanța atât față de beneficiari, cât și de ceilalți clienți. Plățile se fac online sau cu bani în plic pentru a reduce la maxim contactul fizic de pe parcursul tranzacției. Taxa pentru livrare este zero. În acest moment echipa lucrează la infrastructura unui call center pe care îl vor putea apela persoanele din categorii defavorizate, în contextul amplificării actualei crize: persoane aflate în izolare datorită COVID-19, bolnavi cu imunitate scăzută, persoane singure cu dificultăți de deplasare sau familii monoparentale.
Veranda Mall vine în sprijinul proiectului prin subvenționarea primelor 100 de kituri de alimente și prin punerea la dispoziție a unui spațiu, în interiorul centrului comercial, pentru a ajuta din punct de vedere logistic voluntarii din București.
„Un mall este mai mult decât un simplu spațiu comercial și ar trebui să joace un rol puternic în comunitate, o misiune de altfel asumată încă din faza de design a proiectului nostru. Prin astfel de inițiative de reducere a riscului și întrajutorare sperăm să contribuim mai mult la reducerea răspândirii virusului și la deservirea locuitorilor din oraș. În astfel de situații, poziția noastră semi-centrală și prezența în interiorul Veranda a unor comercianți care pot asigura unele nevoi de bază pentru populație, reprezintă avantaje strategice de care ne putem folosi pentru a ajuta locuitorii și autoritățile în deplină siguranță. Am implementat deja o serie de măsuri pentru a face față schimbărilor și a ne proteja cât mai mult angajații și clienții. În plus, avem pregătite și mai multe măsuri pentru a ne adapta evoluției epidemiei și a putea urma îndeaproape toate recomandările de siguranță venite din partea instituțiilor statului”, a declarat Maria Crăciun, Center Manager, Veranda Mall
Despre Veranda Mall
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.
Printre chiriași se numără Carrefour, Cărturești, Cinemax, H&M, Decathlon, WorldClass, Benvenuti, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Lila Rossa, Optiblu, Sensiblu, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Toan’s, Xin Yue, English Home, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom.