Ziua Studentului la fabrica Bosch din Blaj

0
1148

Ziua Studentului la fabrica Bosch din Blaj

 

  • Peste 300 de studenţi din cinci universităţi diferite prezente la Ziua Studentului
  • Oportunități de carieră și dezvoltarea profesională a angajaților
  • Satisfacția angajaților – o prioritate pentru Bosch

 

 

Blaj, Județul Alba – Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii a organizat evenimentul „Ziua Studentului”, în data de 25 mai, în cadrul fabricii din Blaj. La eveniment au participat peste 300 de studenţi din cinci centre universitare: Cluj-Napoca, Alba-Iulia, Târgu-Mureș şi Petroşani. Evenimentul s-a adresat tuturor studenților interesați de domeniul Tehnologiei industriale și al Soluțiilor de mobilitate. Compania și-a propus să ofere tinerilor prezenți o orientare în carieră, prin prezentarea activității în cadrul fabricii într-un mediu de producție la standarde internaționale. Cu această ocazie, membri ai managementului au susținut prelegeri pe teme precum „Sistemul de producţie Bosch” și „Industrie 4.0”. „Ziua studentului a fost un eveniment interactiv, unde am avut posibilitatea de a-i cunoaşte pe tinerii potenţiali candidaţi la o poziţie în fabrica noastră”, a declarat Peter Schroeckelsberger, manager de resurse umane la fabrica Bosch din Blaj. „În urma discuţiilor cu profesorii, am aflat mai multe despre pregătirea studenţilor, dar şi despre interesul faţă de tehnologia de ultimă oră”, a continuat Schroeckelsberger.

La Blaj, studenţii au fost întâmpinaţi de către Dirk Arnold, directorul general al unităţii de producţie Bosch, care le-a vorbit despre istoricul fabricii, echipamentele și componentele electronice fabricate, dar şi despre activităţile de responsabilitate socială ale companiei. Mai mult, tinerii au vizitat cele trei hale de producţie ale unității, având astfel posibilitatea de a vedea cum se fabrică diferite tipuri de senzori, printre care şi senzorul de noxe, parte esenţială a tehnologiei diesel. Vizitatorii au putut observa şi zona de producţie, unde sunt realizate echipamente de tehnologie industrială, componente de tehnică liniară şi de montaj. Unul dintre punctele centrale ale turului a fost vizita noului centru logistic, care are o suprafață de peste 20.000 de metri pătraţi.

 

Investiții în dezvoltarea profesională a angajaților

Bosch investește în dezvoltarea profesională a angajaţilor angajaților săi. Compania pune la dispoziţia acestora o serie variată de sesiuni de training, naţionale sau internaţionale. Printre programele de dezvoltare sunt disponibile sesiuni de instruire pentru managerii de proiect sau de producţie, dar şi pentru experţii în diferite specializări. Angajații cu potențial au posibilitatea să își extindă competențele prin programe de dezvoltare profesională, de la îmbunătățirea abilităţilor de comunicare, la training-uri tehnice sau de pregătire pentru poziții de coordonare în zona de producţie. Unitatea de producție din Blaj are momentan poziţii deschise în domenii precum controlul calității, achiziţii, producţie, management de proiect, IT și control intern. De asemenea, compania oferă posibilități de angajare și pentru studenţi în domeniul tehnic şi în cel administrativ.

În acelaşi timp, Bosch susţine tinerii absolvenţi prin programe precum Junior Managers (JMP), dedicat tinerilor viitori manageri şi Working Student. Totodată, de anul acesta, compania a introdus un stagiu de practică plătit, de două luni, în care sunt implicaţi 18 studenţi.

 

Satisfacția angajaților – o prioritate pentru Bosch

Bosch oferă angajaţilor săi din Blaj o serie de beneficii, printre care se numără programul de lucru flexibil, bonus de transport pentru angajaţii din alte localităţi sau accesul la consultaţii şi investigaţii medicale gratuite în cabinetul din incinta fabricii. Bosch oferă angajaţilor care doresc să înveţe limba germană, engleză sau română oportunitatea de învăța gratuit o nouă limbă, chiar în incinta fabricii. În plus, compania a deschis în a doua jumătate a anului 2016 o cantină modernă în locația din Blaj, care produce zilnic aproximativ 2.000 de porții de mâncare. Compania este interesată să îşi menţină angajaţii în formă, astfel că angajaţii unităţii de producţie au acces gratuit la un teren de fotbal, volei, tenis sau la mai multe săli de fitness, precum şi bilete la diverse evenimente culturale.

 

Produse de înaltă calitate – recunoaștere la nivel global

În 2018, fabrica Bosch din Blaj a înregistrat o dezvoltare semnificativă, atât la nivelul producției, cât și la nivel de infrastructură. Compania și-a crescut capacitatea de producție pentru componente auto de înaltă calitate, precum senzori de oxigen, componente pentru controlul transmisiei și senzori pentru emisiile de oxizi de azot. Totodată, în acest an, Bosch va inaugura o nouă clădire de birouri și laboratoare, cu o capacitate de aproximativ 250 de angajați. De asemenea, fabrica şi-a relocat depozitul într-un nou centru logistic care are o suprafață de peste 20.000 de metri pătrați. Mai mult, ca o recunoaștere a produselor sale de înaltă calitate, fabrica din Blaj va deveni unitatea de producţie coordonatoare Bosch la nivel global pentru producția senzorilor de detonație, începând din anul 2020.

 

Persoană de contact pentru jurnalişti:

Miruna Andriesei
Telefon: +40 730 024 478

 

 

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de 25 de ani şi numără aproximativ 7.800 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2018, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 452 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,2 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

 

Mai multe informaţii pe  www.bosch.ro.

 

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 410.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2018). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de peste 77,9 miliarde de euro în 2018. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 69.500 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.

 

Compania a fost înfiinţată în 1886 la Stuttgart de către Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea „Atelier de mecanică fină și inginerie electrică”. Structura specială a acţionariatului Robert Bosch GmbH asigură libertatea antreprenorială a grupului Bosch, permiţând companiei să planifice pe termen lung şi să facă investiţii semnificative pentru asigurarea viitorului său. 92 de procente din acţiunile Robert Bosch GmbH sunt deţinute de fundaţia caritabilă Robert Bosch Stiftung GmbH. Majoritatea drepturilor de vot sunt deţinute de Robert Bosch Industrietreuhand KG, un trust industrial. Funcţiile de conducere antreprenorială ale grupului sunt îndeplinite de acest trust. Restul de acţiuni sunt deţinute de familia Bosch și de Robert Bosch GmbH.

 

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here